Louise Barnekow

Louise Barnekow on nimitetty Mynewsdeskin toimitusjohtajaksi

Louise Barnekow on johtanut Mynewsdeskia väliaikaisena toimitusjohtajana viime vuoden lopusta lähtien, ja nyt hänet on nimitetty yhtiön toimitusjohtajaksi. Muutos tulee voimaan 2. syyskuuta 2019.

Barnekow liittyi Mynewsdeskiin vuonna 2016 toimitusjohtajana. Hän on aiemmin toiminut tieto- ja tuotekehityspäällikkönä Schibstedissä Ruotsissa. Barnekowilla on myös laaja media-, tuotekehitys- ja myyntikokemus sellaisilta yrityksiltä kuin Bredbandsbolaget ja Telenor.

"Olen innoissani ja tunnen kunnioitukseni Mynewsdeskin johtamiseen annetusta luottamuksesta. Minulle se oli helppo päätös hyväksyä toimitusjohtajan asema kaikkien Mynewsdeskin työntekijöiden sitoutumisen ja intohimon ansiosta", kertoi toimitusjohtaja Louise Barnekow. Mynewsdeskissä.

Mynewsdesk perustettiin vuonna 2003 tarkoituksenaan tuoda viestijät ja toimittajat lähemmäksi toisiaan. Mynewsdesk on viime vuosina kehittänyt alustan, johon sisältyy analyysi ja mediaseuranta, mukaan lukien Mentionin hankinta kesällä 2018.

”PR- ja markkinointiteollisuus muuttuu aina. Myöhemmin eteenpäin toteutus Mynewsdeskin ja Mentionin alustasta saatujen tietämysten avulla on ratkaisevan tärkeää kehitettäessä tuotteitamme ja palvelujamme huomisen tarpeisiin. Tavoitteenamme on ja tulee olemaan edelleen alan parhaan PR- ja viestintäalustan toimittaminen ”, Louise sanoi.

Louise liittyy NHST Media -konsernin johtoryhmään

Mynewsdesk on osa NHST Media -konsernia, ja Mynewsdeskin toimitusjohtajana Louise liittyy pysyvästi konsernin johtoryhmään. Mynewsdeskin ja Mentionin lisäksi NHST omistaa norjalaiset julkaisut Dagens Næringsliv ja Morgenbladet sekä useita maailmanlaajuisia niche-julkaisuja.

”Louisen johdolla Mynewsdesk on toteuttanut joukon myönteisiä muutoksia organisaation vahvistamiseksi entisestään ja valmistautumiseksi tulevaisuuden haasteisiin. Uskon suuresti Louiseen ja olen varma, että hän on oikea henkilö tähän tehtävään”, kertoi NHST Media -konsernin toimitusjohtaja Hege Yli Melhus Ask.

Lisätietoja ota yhteyttä;
Sara Lindström, Mynewsdeskin globaali PR-päällikkö, puh. +46 76-288 56 15 tai sara.lindstrom@mynewsdesk.com

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.