Mynewsdesk lanseeraa uuden työkalun mediaseurantaan

Mynewsdesk lanseeraa uuden edistyksellisen työkalun mediaseurantaan

PR- ja viestintäratkaisujen edelläkävijä Mynewsdesk lanseeraa Monitorin, mediaseurantaa helpottavan työkalun uudistuneella ulkoasulla ja toiminnoilla.

“Tehokkaan mediaseurannan työkalun avulla yrityksillä on mahdollisuus nopeaan, oikea-aikaiseen ja tehokkaaseen viestintään. Tästä syystä olemme päättäneet panostaa tähän tuotteeseen, jotta voimme tarjota asiakkaillemme yhden markkinoiden parhaista työkaluista”, kertoo Louise Barnekow, Mynewsdeskin toimitusjohtaja.

Lähes kahden vuosikymmenen ajan Mynewsdesk on tarjonnut digitaalisia PR- ja viestintäratkaisuja, ja oli myös ensimmäisiä yrityksiä markkinoilla, joka tarjosi asiakkailleen työkaluja mediaseurantaan. Nykyään kysyntä monipuolisille mediaseurannan työkaluille on suurta, minkä vuoksi Mynewsdesk lanseeraa uuden, päivitetyn version digitaalisesta mediaseurannan työkalustaan – Monitorista.

“Menestyvien yritysten taustalla on systemaattinen mediaseuranta. Monitor-mediaseurantatyökalun avulla työstäsi tulee tehokkaampaa, selkeämpää ja luotettavampaa, ja pidät huolen siitä, että tiedät ensimmäisenä mistä puhutaan”, jatkaa Mynewsdeskin toimitusjohtaja Louise Barnekow.

Nämä muutamia Monitorin uusista ominaisuuksista:

• Jopa kymmenen kertaa enemmän medialähteitä – jopa miljoonien kansainvälisten lähteiden reaaliaikainen seuranta
  • Helppokäyttöinen ja intuitiivinen käyttöliittymä
  • Älykäs Booleasn-haku – enemmän olennaisia tuloksia ja reaaliaikaisia mediaosumia
  • Instagram osana mediaseurantaa
  • Monipuolisempaa statistiikkaa, joka muun muassa näyttää klikkaukset ja tavoittavuuden numeroina, mahdollistaa mediaosumien latauksen erikseen ja on visuaalinen trendien vertailuun.

Tarve välittömälle reagoinnille kasvaa
Mediaseurannasta on tullut paljon enemmän kuin vain kampanjoiden tulosten mittaamista, kilpailijoiden seuraamista ja kriisien ennaltaehkäisyä. Yhä enemmän yritykset ottavat proaktiivisen lähestymistavan viestinnässään ja markkinoinnissaan luomalla yritykselleen PR-strategian, joka hyödyntää ajankohtaisia uutisia ja ilmiöitä jo tänään.

“Sosiaalisen median kasvu ja tarve "välittömälle reagoinnille" yhdessä ihmisten kanssa, jotka käyttävät yhä enemmän Google-hakuja ja online-arvosteluja osana ostoprosessiaan, tekevät mediaseurannasta entistä tärkeämmän yrityksille, jotka haluavat rakentaa vahvan ja uskottavan brändin. Mediaseurannan työkalun avulla saat tilaisuuden vastata kysymyksiin nopeammin ja käsitellä kritiikkiä sekä parannusehdotuksia sujuvasti”, valottaa Louise Barnekow, Mynewsdeskin toimitusjohtaja.

Kaikenkattava brändiviestinnän ratkaisu
Monitor on yksi monista työkaluista Mynewsdeskin alustalla, joka tekee yrityksesi PR:n ja viestinnän helpommaksi. Sen lisäksi, että Mynewsdeskin avulla hallinnoit brändiäsi, alustan ansiosta voit myös julkaista ja välittää uutisesi tuhansille toimittajille kerralla. Voit myös tarkastella PR-tuloksiasi, analysoida uutisia erikseen tekoälyn avulla ja seurata viestiesi tavoittavuutta.

Kategoriat

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, johon luottaa noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.

Lisää tietoa: www.mynewsdesk.com

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.