Mynewsdesk esittelee uuden ulkoasun - suurin päivitys 11:a vuoteen

Mynewsdesk esittelee uuden ulkoasun - suurin päivitys 11:a vuoteen

Tänään Mynewsdesk esittelee Uutishuoneen täydellisen uudistuksen - suurin tuotepäivitys, joka on uuden EU:n web-käytettävyysdirektiivin mukainen.

Uusi ulkoasu on seurausta tiiviistä yhteistyöstä asiakkaiden, toimittajien ja muiden käyttäjien kanssa, jotka käyttävät alustaa uutisten löytämiseen ja lukemiseen. Prosessi suoritettiin käyttäjätesteillä ja betaversioilla, jotta palautetta voitiin jatkuvasti kerätä ja muutoksia tarkentaa ennen julkaisua.

”Tämä on Mynewsdeskin historian suurin tuotepäivitys, eikä se olisi ollut mahdollista ilman tiivistä yhteistyötä käyttäjien ja asiakkaiden kanssa. Kaiken kovan työn jälkeen olemme todella innoissamme uudesta julkaisusta, sillä on valtava vaikutus käyttökokemukseen sekä asiakkaille että toimittajille ”, sanoi Mynewsdeskin tuotejohtaja Sara Manding Holm.

Uuden ulkoasun tarkoituksena on houkutella lisää lukijoita näkyvämmillä kuvilla mediamaisemakehityksen mukaisesti. Koska toimittajien korkealaatuisten kuvien tarve kasvaa, yritysten ja organisaatioiden on kiinnitettävä enemmän huomiota valittaessa kuvaa uutisille tai lehdistötiedotteille.

Mynewsdesk poisti myös oman valikonsa yläreunassa, yksinkertaistamalla uutishuoneiden selaamista ja lisäämällä brändikeskeisyyttä jokaiselle asiakkaalle. Lisäksi yritykset voivat nyt muokata uutishuoneiden värejä vastaamaan omaa tuotemerkkiään.

Saatavilla kaikille

Yli 77 000 kommunikoijaa käyttää Mynewsdesk-alustaa saadakseen uutisia ja lehdistötiedotteita toimittajille, tiedotusvälineille ja muille tärkeille sidosryhmille.

Syyskuuhun 2020 mennessä uusi EU:n web-direktiivi tulee voimaan kaikille julkisen sektorin organisaatioille. Nämä vaatimukset edellyttävät, että kaikkien verkkosivustojen ja mobiilisovellusten on täytettävä yleiset saavutettavuusstandardit. Tähän sisältyy kaiken sisällön saatavuus lukulaitteiden avulla ja täyden toiminnallisuuden ja navigoinnin mahdollistaminen näppäimistön avulla.

”Kaikki asiakkaamme, julkisen sektorin organisaatiot sekä yritykset ja muut organisaatiot käyttävät Mynewsdesk-ohjelmaa tärkeiden tiedotteiden jakelemiseksi. Siksi halusimme mukauttaa kokonaisvaltaisen alustan nopeasti uuden direktiivin mukaiseksi, jotta voimme parantaa yleistä pääsyä verkkoon ”, Sara sanoi.

Uusi ulkoasu on saatavana kaikille Mynewsdeskin asiakkaille.

Mynewsdesk – tehokasta viestintää

Mynewsdesk on maailman johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin julkaisualusta. Uutishuoneratkaisuumme luottaa tällä hetkellä yli 5000 yritystä ja 60 000 viestinnän ammattilaista. Mynewsdesk on säilyttänyt vuodesta 2003 asti asemansa todellisena pioneerina digitaalisen viestinnän alalla. Tarjoamme viestinnän ammattilaisille mahdollisuuden viestiä tehokkaasti uutishuoneratkaisullamme.

Mynewsdeskin omistaa norjalainen NHST. Mynewsdeskin pääkonttori on Tukholmassa, ja muut toimistot Norjassa, Tanskassa, Suomessa, Isossa-Britanniassa, Saksassa ja Singaporessa.

Saadaksesi lisää tietoa Mynewsdeskistä, seuraa meitä:

Slideshare

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.