Nutrilettin suussa sulava uutuuspatukka on täydellinen ateriankorvike

Nutrilettin suussa sulava uutuuspatukka on täydellinen ateriankorvike

Uusi Nutrilett Low sugar High Protein Cappuccino -ateriankorvikepatukka sisältää runsaasti proteiinia ja vain vähän sokeria. Herkullinen cappuccinonmakuinen patukka on makeutettu steviakasvista valmistetulla makeutusaineella.

Uudet Nutrilett Low sugar High Protein Cappuccino -patukat sisältävät vähän sokeria ja vähän kaloreita, mutta kaikki päivittäin tarvittavat ravintoaineet oikeassa suhteessa.

Valkosuklaakuorrutettu ateriankorvikepatukka sisältää 24 grammaa korkealaatuista proteiinia ja runsaasti kuituja. Yksi patukka sisältää vain 3,2 g sokeria. Patukoissa on käytetty steviakasvista valmistettua makeutusainetta.

Nutrilett-ateriankorvikkeet soveltuvat sekä painonpudotukseen että painonhallintaan osana vähäenergistä ruokavaliota. Tuotteet sisältävät kolmanneksen päivän vitamiini- ja kivennäisainetarpeesta sekä tarvittavat rasvahapot.

Nutrilett uutuuspatukat sisältävät vähän sokeria ja vähän kaloreita, mutta kaikki mitä tarvitset.

Patukoissa on kaikki tarvittavat ravintoaineet oikeassa suhteessa. Niissä on korkealaatuista proteiinia ja runsaasti ravintokuitua. Yksi patukka sisältää vain 2,5-3,2 g sokeria. Patukoissa on käytetty steviakasvista valmistettua makeutusainetta. Nutrilettilla on tutkitusti Pohjoismaiden parhaimman makuiset ateriankorvikepatukat. *

Lähteet:

*Lähde Ipsos maaliskuu 2013

Lisätiedot:

Viestintäpäällikkö Laura Raivio, laura.raivio@axellus.fi, 040 653 3304

Brand Manager Katri Hautanen, katri.hautanen@axellus.fi, 045 877 0340

Tiedote ja tuotekuvat saatavilla sähköisenä osoitteessa: www.axellus.fi