Uusi asiakaspalvelukeskus odottaa yhteydenottoasi

Uusi asiakaspalvelukeskus odottaa yhteydenottoasi

Ramirent on avannut uuden asiakaspalvelukeskuksen huhtikuussa 2016. Asiakaspalvelukeskuksemme palvelee sinua valtakunnallisesti.

Autamme sinua kaikissa mahdollisissa vuokraamiseen liittyvissä tilanteissa mm. tarjouspyynnöt, huollot, tilaukset, kuljetukset. Palvelu on tarkoitettu kaikille asiakkaillemme.

SOITA MEILLE: 0800 171 414

tai

EMAIL: asiakaspalvelu@ramirent.fi

Palvelemme sinua joka arkipäivä klo 6.30 – 17.00.

TERVETULOA ASIOIMAAN RAMIRENTILLE – MORE THAN MACHINES

Tiesithän, että:

Olemme parantaneet vuokraamoidemme asiakaspalvelua merkittävästi vuoden 2015 aikana, saavuttaen hurjan NPS tuloksen 76 (suositteluhalukkuus, maksimi arvo on 100 ja minimi -100). Lisätietoa NPS luvusta: klikkaa linkkiä

• Ekologiset kysymykset

Tunnisteet

• konevuokraus
  • asiakas
  • asiakaspalvelu
  • nps
  • contact center
  • call center
  • more than machines