Ruut Pihlava aloittaa SEB:n Suomen maajohtajana

Ruut Pihlava aloittaa SEB:n Suomen maajohtajana

Ruut Pihlavasta tuli SEB:n Suomen maajohtaja 1. syyskuuta alkaen, kun Marcus Nystén luovutti maajohtajan tehtävät hänelle.

Muutos käynnistyi vuosi sitten, kun Ruut Pihlava nimitettiin SEB:n Suomen LC&FI-yksikön johtajaksi. Jatkumona tälle Pihlava otti nyt vastaan myös maajohtajan tehtävät.

- SEB on viime vuodet rakentanut menestykkäästi Suomessa liiketoimintaa ja on johtavassa asemassa suuryrityskentässä, institutionaalisten sijoittajien parissa sekä Private Banking -yksikössä. Pääsen aloittamaan hyvästä tilanteesta. Olemme merkittävä toimija vihreän siirtymän rahoittamisessa ja hyvässä asemassa tukemaan asiakkaitamme myös nykyisessä epävakaassa taloustilanteessa, Ruut Pihlava toteaa.

Suomessa SEB:llä työskentelee 280 ammattilaista yritys- ja investointipankkitoiminnan sekä omaisuudenhoidon ja korttiliiketoiminnan parissa. Lue lisää SEB:stä osoitteesta www.seb.fi

Ruut Pihlava

maajohtaja