Tule, näe ja koe! Softability esittelee uuden XR Showroominsa

Olemme Softabilityllä toteuttaneet useita onnistuneita XR-ratkaisuja asiakkaillemme saaden monipuolisia ja mielenkiintoisia referenssejä. Nyt suurin osa näistä yleisistä käyttötapauksista on kaikkien asiakkaiden nähtävissä ja koettavissa uudessa XR Showroomissamme Vantaan toimipisteessämme Jaakonkadulla. XR Showroomissa huolehditaan laitteiden huolellisesta puhdistamisesta ja kiertueita järjestetään korona-rajoitukset huomioiden. Tervetuloa kokeilemaan miten XR voisi olla hyödyksi juuri sinun yrityksellesi!

XR Showroomissa koettavissa muun muassa seuraavia demoja:

• Virtuaalinen koulutus
    • Laitteen kokoaminen ja operointi:Käyttökohde: Opetustilanteet
      Laitteet: Oculus Quest 2 VR-lasit ja Microsoft HoloLens 2 -älylasit
      Ratkaisu: Huollon ja kokoonpanon harjoittelu virtuaalisessa ympäristössä.
      Teknologiat: Unity3D ja Microsoft Dynamics 365 Guides ohjeet yhdistettynä laitteen 3D malliin.
  • Älylaseilla avustettu työ
    • Laitteen käyttökuntoon laittaminen:

Käyttökohde: Työn tekemisen tuki
      Laitteet: Microsoft HoloLens 2 -älylasit
      Ratkaisu: Huollon ja kokoonpanon avustaminen tuomalla virtuaaliset työohjeet työntekijän näkökenttään älylasien avulla.
      Teknologiat: Microsoft Dynamics 365 Guides ja Unity3D
  • Reaaliaikainen videovälitteinen etätuki
    • XReach-etätukiratkaisu:Käyttökohde: Tekninen asiakastuki, huolto, asennus, tarkastus, koulutus
      Laitteet: iOS/Android mobiililaitteet, Windows 10 kannettava tietokone, RealWear HMT-1 älylasit
      Ratkaisu: Tekninen asiakastuki, laitteiden huollon/asennuksen/tarkastuksen tuki kenttätyöntekijöille, etäkoulutus, teksti- ja kuvaohjeet älylaseille, puheentunnistus & -ohjaus, mahdollistaa työnteon kädet vapaana.
  • Tuotteiden ja ideoiden myynti virtuaalisesti
    • Valaisinpylväiden laitevalmistaja:Käyttökohde: Myynti ja markkinointi
      Laitteet: Microsoft HoloLens 2, iOS-mobiililaitteet
      Ratkaisu: Softability toteutti Valmont Industriesille lisätyn todellisuuden myynti- ja markkinointi-sovelluksen modernien älypylväiden esittelyä varten.
    • Rakennetun ympäristön konsultointi:Käyttökohde: Projektin esittely yleisölle
      Laitteet: Microsoft HoloLens, Oculus Quest
      Ratkaisu: XR Studio toteutti yhteistyössä FCG:n ja Väyläviraston kanssa virtuaalikokemuksen Saimaan kanavan sulkuprojektin Soskuan sulusta.

”Yhteistyö Softabilityn kanssa on toiminut saumattomasti. Lopputulos ylitti täysin odotukset. Kyseessä on mielestäni täysin uusi visualisoinnin ulottuvuus ja mahtava työkalu myynnin ja suunnittelun tueksi.”

Sami Huuskonen, Industrial Designer, Tehomet Oy

”XR Studion kanssa käynnistetty yhteistyö lähti luontevasti eteenpäin testaamisen ja ideoinnin kautta, jonka jälkeen päädyimme yhteiseen pedagogisen pilottiympäristön rakentamiseen Microsoft HoloLens -laseihin palvelualan opiskelijoille.”

Jarmo Åke, Education Technology Development Manager and Lecturer,
Perho Culinary, Tourism & Business College

”Voimme vahvasti suositella Softabilityn palveluita. Tavoitteenamme oli tuottaa lisätyn todellisuuden-sovellus asiakkaillemme parantamaan työn tehokkuutta ja laatua, sekä helpottamaan viestintää eri osapuolten välillä. Toimitettu sovellus vastasi määriteltyjä tarpeitamme ja näyttää todella hienolta.”

Toivo Nivala, Tuotepäällikkö, HeadPower Oy

Varaa aikasi XR Showroomiin tutustumiseksi:

Mikko Luukkonen, Solution Sales, mikko.luukkonen(at)softability.fi, +358 50 554 3652

Tapio Pukkala, Solution Sales, tapio.pukkala(at)softability.fi, +358 40 718 0514

Tule, näe ja koe – Tervetuloa!

• Yritystoimi

• virtuaalitodellisuus