Alcatel 1S (2020): Isolla muistilla ja kolmella kameralla varustettu älypuhelin lyömättömään hintaan

TCL Communication aloitti uuden vuoden esittelemällä Pariisissa 6.1.2020 älypuhelinmalliston. Kolmoiskameralla varustettu Alcatel 1S (2020) mahdollistaa huipputasoisen kuvauksen ja käyttäjäkokemuksen. Kehitystyössä on pyritty pitämään kustannukset kurissa kuitenkaan puhelimen suorituskykyä heikentämättä, joten tämä puhelin on hinnaltaan hyvin kilpailukykyinen.

TCL Communicationin Euroopan markkinoiden tuotepäällikkö David Derrida kertoo Alcatel 1S (2020) -puhelimesta:

Matkapuhelimia käytetään yhä enemmän myös valokuvaukseen ja monelle puhelimen kamera onkin ainoa kuvausväline. Pidämme tärkeänä, että voimme tarjota edistyksellistä kamerateknologiaa kaikille asiakkaillemme.

On ilo esitellä uusi Alcatel 1S (2020), jossa tekoälyä hyödyntävä kolmoiskamera ja suorituskykyinen mediasisältöjen toisto yhdistyvät edulliseen hintaan.

Kolmoiskamerajärjestelmässä kullakin kameralla on oma erityistehtävänsä. Tekoälyä hyödyntävä 13 megapikselin pääkamera säätää kuva-asetukset automaattisesti analysoimalla kuvasta 22 eri segmenttiä. Makrokuvaukseen sopii 2 megapikselin kamera, jolla voi ottaa upeita lähikuvia kasveista, hyönteisistä ja eläimistä. Kolmen takakameran lisäksi puhelimessa on myös 5 megapikselin etukamera, jonka LCD-salama takaa, että selfiet ovat valoisia ja tarkkoja. Alcatel 1S (2020) mahdollistaa hyvien kuvien ottamisen kaikissa valaistusolosuhteissa.

Alcatel 1S (2020) -puhelimessa on iso 6,22-tuumainen HD+-näyttö, nopea 8-ytiminen prosessori, muistia 32 GB + 3 GB sekä tehokas akku, jonka kapasiteetti on 4 000 mAh. Tehokkaan akun ja huippusuorituskyvyn ansiosta puhelinta on miellyttävä käyttää myös korkeaa resoluutiota vaativaan pelaamiseen sekä musiikin tai videoiden striimaamiseen.

Alcatel 1S (2020) tulee kauppoihin maaliskuussa ja sen suositushinta on 109 euroa.

Peter Frisch, TCL Communication, maajohtaja (Ruotsi, Norja, Tanska ja Suomi)

Puh. + 46 709 93 84 15

TCL Communication (TCL Communication Technology Holdings Limited) suunnittelee, valmistaa ja markkinoi mobiililaitteita ja niihin liittyviä palveluita maailmanlaajuisesti. Jatkuvasti laajenevan tuotevalikoiman tärkeimmät brändit ovat TCL ja Alcatel. Lisäksi TCL Communication omistaa Palm-brändin sekä toimii Palm-laitteiden tuotekehittäjänä ja laitevalmistajan kumppanina. Konsernin tuotteita myydään yli 160 maassa Pohjois-Amerikassa, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. TCL Communicationin kotipaikka on Hongkong, ja sillä on valmistusta sekä tutkimus- ja tuotekehityskeskuksia eri puolilla maailmaa. Lisätietoja osoitteessa https://www.tcl.com/global/en.html.

TCL on TCL Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. Alcatel on Nokian tavaramerkki, jota TCL Communication käyttää lisenssillä.

Palm on TCL Communicationin omistama tavaramerkki, joka on lisensoitu Palm Ventures Groupille Wide Progress Globalin kautta.

Google, Android, Google Lens ja muut niihin liittyvät merkit ja logot ovat Google LLC:n tavaramerkkejä.