Alcatel 3L (2020): Edullinen älypuhelin, jossa 48 megapikselin kamera kaikkiin valaistusolosuhteisiin

TCL Communication esitteli uuden Alcatel 3L (2020) -älypuhelimensa tammikuun alussa innovatiiviseen kuluttajaelektroniikkaan keskittyvillä CES 2020 -messuilla Las Vegasissa. Puhelimessa on kolme tekoälyavusteista kameraa, joilla saa huonoissakin valaistusoloissa parempia kuvia kuin on tähän mennessä ollut mahdollista tässä hintaluokassa.

TCL Communicationin Euroopan markkinoiden tuotepäällikkö David Derrida kertoo Alcatel 3L (2020) -puhelimesta:

Markkinoille nyt tuomamme Alcatel 3L (2020) on edullinen älypuhelin, jonka kolmoiskamera takaa erinomaisen kuvanlaadun heikoissakin valaistusoloissa. Asiakkaamme saavat käyttöön pienellä budjetilla uusinta kuvausteknologiaa, joka mahdollistaa korkearesoluutioiset kuvat ja hämäräkuvauksen.

TCL Communicationin Pohjoismaiden maajohtaja Peter Frisch täydentää:

Pohjoismaiden markkinoilta ei löydy toista tämän hintaluokan älypuhelinta, jossa olisi vastaavan tasoinen kamera.

Kolmoiskameralla varustettu Alcatel 3L (2020) mahdollistaa parempilaatuisten kuvien ottamisen kuin on tähän saakka ollut tarjolla tässä hintaluokassa. Laadukkaat kuvat onnistuvat myös hämärässä. Erityistekniikkaa hyödyntävän 48 megapikselin pääkameran avulla voi jopa kuvata HD-tasoista videota hämärässä. Lisäksi puhelimessa on 2 megapikselin makrokamera lähikuvien ottamiseen ja 5 megapikselin laajakulmakamera. Etukamerana on 8 megapikselin kamera, jonka LCD-salama takaa tasokkaan henkilökuvauksen.

Alcatel 3L (2020) -puhelimessa on 8-ytiminen prosessori, 4 GB RAM-muisti, tallennustilaa 64 GB, tehokas akku, jonka kapasiteetti on 4 000 mAh, sekä iso 6,22-tuumainen HD+-näyttö, jonka kuvasuhde on 19:9. Uusi muotoilu on saanut innoituksen revontulista.

Alcatel 3L (2020) tulee kauppoihin huhtikuussa 2020 ja sen suositushinta on 149 euroa.

Peter Frisch, TCL Communication, maajohtaja (Ruotsi, Norja, Tanska ja Suomi)

Puh. + 46 709 93 84 15

TCL Communication (TCL Communication Technology Holdings Limited) suunnittelee, valmistaa ja markkinoi mobiililaitteita ja niihin liittyviä palveluita maailmanlaajuisesti. Jatkuvasti laajenevan tuotevalikoiman tärkeimmät brändit ovat TCL ja Alcatel. Lisäksi TCL Communication omistaa Palm-brändin sekä toimii Palm-laitteiden tuotekehittäjänä ja laitevalmistajan kumppanina. Konsernin tuotteita myydään yli 160 maassa Pohjois-Amerikassa, Latinalaisessa Amerikassa, Euroopassa, Lähi-idässä, Afrikassa sekä Aasian ja Tyynenmeren alueella. TCL Communicationin kotipaikka on Hongkong, ja sillä on valmistusta sekä tutkimus- ja tuotekehityskeskuksia eri puolilla maailmaa. Lisätietoja osoitteessa https://www.tcl.com/global/en.html.

TCL on TCL Corporationin rekisteröity tavaramerkki. Muut mainitut tavaramerkit ovat niiden haltijoiden omistamia. Alcatel on Nokian tavaramerkki, jota TCL Communication käyttää lisenssillä.

Palm on TCL Communicationin omistama tavaramerkki, joka on lisensoitu Palm Ventures Groupille Wide Progress Globalin kautta.

Google, Android, Google Lens ja muut niihin liittyvät merkit ja logot ovat Google LLC:n rekisteröityjä tavaramerkkejä.