Pauliina Pajunen TUI Finland Oy Ab:n PR- ja viestintäpäälliköksi

TUI Finland Oy Ab:n uudeksi PR- ja viestintäpäälliköksi on nimitetty Pauliina Pajunen. Työssään hän tulee vastaamaan TUI Finland Oy Ab:n mediasuhteista ja viestinnästä Suomessa. Hän aloittaa tehtävässään tänään 31. tammikuuta 2017.

Pauliina Pajunen on aikaisemmin työskennellyt kansainvälisessä PR-toimistossa Polhem PR:ssä PR-päällikkönä vastaten useiden kansainvälisten muoti- ja lifestylebrändien medianäkyvyydestä ja -suhteista Suomessa. Hänellä on vuosien kokemus kansainvälisestä PR- ja viestintätyöstä, jonka myötä hän tulee vahvistamaan TUI Finland Oy Ab:n viestintää Suomessa.

On kunnia päästä osaksi kansainvälistä matkailukonserni TUI Groupia, joka on markkinajohtaja omalla alallaan. Tavoitteenani on tukea ja vahvistaa yrityksen sisäistä ja ulkoista viestintää, vastata mediasuhteista, sekä myös tuoda vahvaa PR-osaamista mukanani”, sanoo Pauliina Pajunen.

”Olemme erittäin iloisia saadessamme toivottaa Pauliinan tervetulleeksi Nordic PR & Communications -tiimiimme. Pauliina tuo mukanaan laajat mediakontaktit sekä PR- ja viestintäkokemusta, joista on yrityksellemme suurta etua”, sanoo Mathias Bergendahl, Nordic Communications Manager TUI Nordicille, johon myös TUI Finland kuuluu.

Lisätiedot: Mathias Bergendahl
Nordic Communications Manager, TUI Nordic
p. +46 761 049 971
mathias.bergendahl@tui.se