TUI antoi lasten suunnitella uuden Bamse Club -sovelluksen

TUI antoi lasten suunnitella uuden Bamse Club -sovelluksen

TUI on jo pitkään ollut edelläkävijä matkailualan digitaalisessa kehityksessä. Nyt TUI lanseeraa uuden Bamse Club -sovelluksen, joka on kehitetty yhteistyössä lasten kanssa.

Bamse Club on ollut rakastettu osa lasten lomaelämyksiä jo yli 30 vuoden ajan. Uuden Bamse Club -sovelluksen avulla lapset voivat valmistautua lomaan sekä myös parantaa ja pidentää lomatunnelmaa. Sovelluksessa lapset voivat leikkiä ja oppia uusia asioita Bamsen kanssa vuoden jokaisena päivänä.

"Koska sovellus on suunniteltu nuorimmille lomailijoille, pidimme itsestään selvänä että otamme lapset keskeiseksi osaksi suunnitteluprosessia”, kertoo TUIn PR- ja viestintäpäällikkö Pauliina Pajunen.

Käyttäjätestejä ja Bamse Club -sovellustestaajamatka

Sovelluksen sisältö on kehitetty yhteistyössä kolmentoista 3–5-vuotiaan lapsen kanssa. TUI suoritti käyttäjätestejä yhdessä asiantuntijoiden kanssa, jotka arvioivat juuri lasten käyttökokemuksia. TUI Finland on valinnut myös kaksi suomalaista perhettä testaamaan sovellusta kesäkuussa Kyprokselle.

”Olemme saaneet erittäin arvokasta panosta pieniltä asiantuntijoilta. Sovellustestaajat tuovat meille uusia näkökulmia ja niiden avulla voimme muokata sovelluksen sisältöä lasten ja vanhempien toiveiden mukaan seuraavaan versioon”, sanoo Pajunen.

Sovelluksen sisältö

• Opi tanssimaan Bamse-tanssi ja laulamaan Bamse-laulu
  • Ota selfie lomateemalla
  • Rakenna oma hiekkalinna
  • Lähde Bamsen kanssa lentokentälle
  • Ruokaile Bamsen kanssa
  • Auta Bamsea löytämään piilotetut tavarat
  • Katsele Bamse-videoita TUI Family Life -hotelleista

Osa videoista on katsottavissa ilman internetyhteyttä, jolloin videoita voi katsoa myös lennon aikana.

Sovelluksen konsepti on tehty yhteistyössä BBH Stockholmin kanssa ja kaikki kuvitukset ovat Egmontin oman Bamse-piirtäjän kynästä.

Bamse Club -sovellus julkaistiin iOS-laitteille toukokuun lopussa ja on ladattavissa täältä . Android-versio julkaistaan kesäkuun lopussa. TUIn kaikki sovellukset löytyvät täältä.

Lisätiedot:

Pauliina Pajunen, PR- ja viestintäpäällikkö, TUI Finland, p. +358 43 8266 674, pauliina.pajunen@tui.fi

TUI Nordic on Pohjoismaiden matkailumarkkinoiden johtava matkanjärjestäjä 20 prosentin markkinaosuudellaan. Vuonna 1961 perustettu konserni tarjoaa valmismatkoja, lentoja ja risteilyjä. TUI Nordiciin kuuluvat TUI Sverige, TUI Norge, TUI Danmark ja TUI Finland, sekä Nazar, WonderCruises ja lentoyhtiö TUIfly. Saksalainen matkanjärjestäjäkonserni TUI Group toimii maailmanlaajuisesti noin 180 kohteessa. www.tui.fi