TUI Finland Nenäpäivän kumppaniksi myös 2018

TUI Finland Nenäpäivän kumppaniksi myös 2018

TUI Finland on tänäkin vuonna kumppanina Nenäpäivässä, ja Bamse nähdään myös tuttuun tapaan TUIn kampanjan hyvää tekevänä kasvona. Nenäpäivä-kampanjan teemana on tänä vuonna ”Nenä-katsomo", joka kannustaa kaikkia suomalaisia perustamaan oman Nenä-katsomon ja seuraamaan show'ta suorana 9.11. klo 19-23.

Nenäpäivä-säätiön vuosittain järjestämä Nenäpäivä-kampanja kerää varoja maailman lasten auttamiseksi, ja tukee kerätyillä varoilla yhdeksän järjestön pitkäjänteistä kehitysyhteistyötä. Nämä järjestöt tekevät töitä maailman lasten auttamiseksi siellä, missä apua eniten tarvitaan.

Nenäpäivää vietetään 9.11. ja varoja Nenäpäivälle kerätään kampanja-aikana 1-12.11.2018. TUI lahjoittaa kampanja-aikana TUI Family Life -perhehotelleihin tehdyistä lomavarauksista 20 euroa per varaus.

Olemme iloisia saadessamme olla mukana Nenäpäivässä toteuttamassa TUIlle tärkeää vastuullisuustyötä. Perheet lapsineen muodostavat asiakaskunnastamme noin puolet, joten Nenäpäivässä mukana olo on meille erittäin luonnollista. Nenäpäivä on myös laadukas ja tunnettu kampanja, joka sopii logoaan myöten meille kuin nenä päähän”, sanoo Anna-Maria Mettin, TUI Finlandin Head of Digital Sales & Marketing.