TUI laajentaa lomavalikoimaansa Vaasasta – Uutuuskohteet ovat Dominikaaninen tasavalta, Mallorca, Barcelona ja New York

Unelmarantoja, kaupungin sykettä vai ehkä molempia? TUIn Valikoimaan on lisätty uusia reittilentoja Vaasasta. Talvikauden suorat lomalennot Kanariansaarille ja Thaimaahan jatkuvat tuttuun tapaan kätevästi omalta kotikentältä.

TUIn lomavalikoima Vaasan kentältä laajentuu tänä talvena peräti neljällä uudella kohteella lähelle ja kauas. Rantalomakohteisiin on lisätty upea Dominikaaninen tasavalta, sekä monipuolinen Mallorca. Kaupunkilomailun ystäville löytyy taas eläväinen New York ja värikäs Barcelona. Reittilentopohjaisille lomille lennetään useimmiten Helsingin kautta.

– Etsimme jatkuvasti asiakkaillemme uusia käteviä reittilentomahdollisuuksia ja olemme iloisia, että voimme tarjota Vaasan seudun asukkaille nämä neljä uutta kohdetta, kertoo Peik Martin, Sales & Digital Director, TUI Nordic.

Kanariansaarille lennetään viime vuotiseen tapaan suorin lomalennoin viikoittain lokakuun lopusta huhtikuun alkuun. Thaimaahan on tarjolla kahden viikon lomia, jonne lennetään suoraan uudella Dreamliner -lentokoneella.

– Joulun ja uuden vuoden Kanarian-lomat ovat jo melkein täynnä, joten nyt kannattaa olla viimeistään liikkeellä jos mielii loppuvuodeksi aurinkoon. Ensi vuoden Thaimaan-lomissa on paremmin valinnanvaraa, jatkaa Martin.

TUI Blue Orquidea, Bahia Feliz, Gran Canaria

Talvikaudella 2019-20 TUIn suorat lennot Vaasasta.
Gran Canarialle viikoittain 23.10.2019–8.4.2020
Phuketiin 26.1 & 18.2.2020