Vogue – Rovaniemi on satumainen matkakohde

Kun yksilölliseen räätälöintiin erikoistunut matkailuyritys Black Tomato paljasti “Take Me on a Story” – kokoelman satumaisia matkasuunnitelmia, jotka perustuvat kuuluisiin lasten satukirjoihin, tahtoi Jancee Dunn artikkelissaan VoguelleLooking to Plan a Family Trip When the World Opens? Here, 7 Dream Destinations” löytää matkakohteita, jotka olisivat mahdollisimman kaukana todellisuudesta. Rovaniemi ja Joulun taika päätyivät Dunnin valitsemana Voguen listalle. Voguella on 24,9 miljoonaa kuukausittaista lukijaa, ja lisäksi Vogue saavuttaa yli 230 miljoonaa digitaalista kävijää sekä sosiaalisen median seuraajaa kanavissaan.

Perinteinen rekiajelu lumisessa metsässä oikean poron kanssa häikäisi toimittajan

Dunniin tekivät vaikutuksen tietysti Joulupukin tapaaminen sekä mahdollisuus tutustua Joulupukin lelupajaan. Joulupukin salainen metsä Joulukka sekä tonttukoulu saivat osakseen myös suitsutusta, puhumattakaan ihanasta ja autenttisesta porokyydistä lumisen metsän halki. Dunn mainitsee myös jääravintolan, joka on kuin Frozen -elokuvasta, ja jossa ruoka tarjoillaan jäästä tehdyiltä lautasilta.

Santa Claus Secret forest Joulukka in Rovaniemi

Rovaniemellä voit kokea Joulupukin lelupajaseikkailun, jossa tontut viettävät hassunhauskoja päiviä nikkaroiden toivotuimpia joululahjoja, joiden valmistukseen tarvitaan puuta, maalia ja tietysti joulun taikaa. Pääset mukaan unohtumattomaan seikkailuun ja tutustumaan Lelupajan salaisuuksiin, tonttuihin, sekä tietysti itse Joulupukkiin! Tämä on unohtumaton seikkailu jonka jokainen lapsi haluaa kokea!

Varaukset ja tiedustelut info(at)santapark.com

• Lifestyle, Fashion, Leisure