Zinzino täydentää tieteellisesti testattuja skandinaavisia ravintolisiään sveitsiläisillä bioteknisillä ihonhoitotuotteilla

Zinzinon tieteellisesti testattu ihonhoitotuotesarja sisältää nyt sveitsiläisen HANZZ+HEIDII-merkin ylellisiä ja puhtaita kauneudenhoitotuotteita. Ne on suunniteltu suojaamaan, ravitsemaan ja uudistamaan kehomme suurinta elintä, ihoa.Tämä on osa Zinzinon pyrkimystä vaikuttaa ravitsemuksen tulevaisuuteen ja tasapainottaa koko kehoa sisältä ja ulkoa.

Maailmanlaajuinen terveys- ja hyvinvointialan yhtiö osti HANZZ+HEIDII-tuotemerkin vuonna 2022. Tavoite on hyödyntää teknologia edellä kehitettyä räätälöidyn ravitsemuksen tuotevalikoimaa uusilla kuluttaja-alueilla. Puhtaat sveitsiläiset kauneudenhoitotuotteet on kaikki valmistettu innovatiivisella, kasvien kantasoluihin perustuvalla tekniikalla. Lumilevästä ja alppitähdestä saatuja kantasoluja on käytetty kasvien tehokkaimpien vaikuttavien aineiden hyödyntämiseen. Ihon huippuluokan ravitsemuksen yhdistäminen testipohjaiseen ravitsemukseen osoittautui täydelliseksi ratkaisuksi useammalla kuin yhdellä tavalla, sanoo Zinzinon toimitusjohtaja Dag Bergheim Pettersen.

- Olemme molemmat edelläkävijöitä omilla aloillamme. Saamme voimaa visionäärisestä asenteesta ja uusimmasta tieteestä. HANZZ+HEIDII:llä on ylivoimainen biotekninen osaaminen. Sitä hyödyntämällä pystymme vahvistamaan ratkaisujamme kehojemme luonnolliseen ravitsemukseen, tukemiseen ja suojaamiseen modernin elämän stressitekijöiltä. Tasapainoinen elämä edellyttää kokonaisvaltaista lähestymistapaa yksilölliseen ravitsemukseen. Näin jokainen kehon elimistä pystyy toimimaan optimaalisesti, eikä vähiten iho.

Molemminpuolinen kokonaisvaltainen lähestymistapa yksilön terveyteen ja hyvinvointiin

HANZZ+HEIDII on sveitsiläinen biotekninen ihonhoitobrändi, jonka perusti vuonna 2017 yrittäjähenkinen farmaseutti ja kauneudenhoidon ammattilainen Audrey Goebel yhdessä kumppaniensa kanssa. Audrey oli työskennellyt 25 vuotta hajuvesi-, kauneudenhoito- ja muotiteollisuudessa. Hän otti tehtäväkseen muuntaa luonnon ainutlaatuiset ominaisuudet kaikille ihotyypeille sopivaksi ravitsevaksi luonnonkosmetiikaksi. Kasvien aktiivisista ainesosista on poimittu käyttöön niiden parantavat ominaisuudet. Hän selittää, että ehdotus liittyä Zinzinon maailmanlaajuiseen yhteisöön, joka johdattaa maailmaa kohti terveempää ja tasapainoisempaa elämää, oli HANZZ+HEIDIIlle luonteva seuraava askel.

- Näiden kahden brändin yhdistyminen synergiassa koko kehon hoitamiseksi tuntuu aivan upealta. Zinzino täyttää yksilöllisten ravintolisien tarpeen, jotka auttavat meitä pysymään sisäisesti terveinä ja tasapainoisina. Me taas pystymme täydentämään Zinzinon erittäin menestyksekästä konseptia ulkopuolelta kestävillä ja ylellisillä ihonhoitotuotteilla, jotka pitävät ihomme aivan yhtä tasapainoisena.

Kaikki HANZZ+HEIDII-ihonhoitotuotesarjan kymmenen tuotetta ovat nyt saatavilla Zinzinon verkkokaupasta. Niitä voi tilata Euroopan sisällä yksittäin, asiakaspaketteina tai kuukausitilauksina. Lue lisää tieteeseen perustuvasta sveitsiläisestä ihonhoidosta ja Zinzinon kasvavasta kotiterveystestien ja ravintolisien valikoimasta osoitteesta zinzino.com

_______________________________________________________________________________________

Syventävää lukemista

Kasvien kantasoluihin perustuva älykäs, ihoa hoitava koostumus

HANZZ+HEIDIIn biotekninen ihonhoitotuotesarja perustuu niin sanottuun Magic Swiss Code -koostumukseen. Tämä älykäs, monipuolinen vegaaninen koostumus muodostuu lumilevästä ja alppitähdestä saaduista kantasoluista, jotka valjastavat käyttöön kasvien tehokkaimmat aktiiviset ainesosat. Sitä tukee InfraGuard – innovatiivinen aktiivinen ainesosa, joka neutraloi vapaat radikaalit ja suojaa soluja infrapunavalolta ja tietokoneista ja matkapuhelimista tulevalta siniseltä valolta. Näihin lisätään puhdasta sveitsiläistä vettä, vitamiineja, kivennäisaineita ja öljyjä, joilla on syviä, tehokkaita, tulehdusta estäviä ja kosteuttavia vaikutuksia. Näin kuluttaja saa käyttöönsä ainutlaatuisen, ravinteikkaan seoksen erottuvia luonnollisia tuoksuja ja silkkisen kevyen rakenteen. Tämä vahvistaa ihosoluja syvältä sisältä ja aktivoi samalla uudistusprosessin ikääntymisen merkkien hidastamiseksi ja ihon luonnollisen, eloisan tasapainon palauttamiseksi.

Luonnollisia, vegaanisia ja palkittuja ihoa hoitavia ainesosia kaikille ihotyypeille

Ylellinen HANZZ+HEIDII-ihonhoitosarja sisältää tällä hetkellä 10 eri tuotetta terveelle, hehkuvalle ja tasapainoiselle iholle. Kahdeksan niistä on naisille, yksi miehille ja yksi molemmille. Täysin luonnolliset aktiiviset ainesosat ovat alkuperältään valvottuja ja vegaanisia. Ne eivät sisällä ärsyttäviä, vahingollisia tai kyseenalaisia aineita, jotka aiheuttaisivat tarpeetonta stressiä iholle tai ympäristöllemme. Tuotteiden monimutkainen koostumus mukautuu älykkäästi ja intuitiivisesti ihon mahdollisiin ainutlaatuisiin ongelmiin. Tämän ansiosta tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille, herkkä ja akneen taipuvainen iho mukaan lukien.