Court Cam op Crime+Investigation

Crime+Investigation Channel Highlights februari 2022

MEET, MARRY, MURDER

vanaf 6 februari op zondag om 22:00 uur

In Meet, Marry, Murder zien we mensen die we allemaal kennen: broers en zussen, beste vrienden, koppelaars, kinderen, ouders, oud-klasgenoten of collega’s. Zij zijn de getuigen van het soort leven dat we allemaal leiden... Dit kan ook over ons gaan. Alle genoemde locaties zijn belangrijk voor het verhaal - het gemeentehuis of het schoolfeest waar een stel elkaar ontmoette, het restaurant van de eerste date... De club, de kerk waar de klokken luidden op de trouwdag... Het ziekenhuis waar hun eerstgeborenen onderdeel werd van het tragische verhaal. De alledaagsheid van het leven vormt de kern van de buitengewone gebeurtenissen die we zien: wat een stel voor het elkaar voelde komt centraal te staan in de onvoorziene drama’s die nog komen. We horen over de soms vreemde redenen waarom de ene echtgenoot de ander begint te haten. (13x60)

Ter gelegenheid van Valentijnsdag wordt Meet, Marry, Murder op zondag 13 februari van 11:50 tot 17:40 uur uitgezonden.

COURT CAM

vanaf 18 februari op vrijdag om 22:00 uur

Een kijkje achter de schermen van enkele van de meest heftige, onstuimige en dramatische momenten die in rechtszalen in het hele land zijn vastgelegd. Getuigen, rechters en slachtoffers delen hun perspectieven op de emotionele uitbarstingen en chaotische momenten. (10x30)

THE FIRST 48

gaat verder op donderdag om 22:00 uur

Voor rechercheurs van moordzaken zijn de eerste 48 uur allesbepalend. Na die eerste 48 uur, wordt de kans op het oplossen van een zaak gehalveerd. Elk uur dat verstrijkt, betekent meer tijd voor verdachten om te vluchten en voor het verlies van cruciaal bewijsmateriaal. The First 48® is een ruige, snelle race tegen de klok waarin rechercheurs en hun teams razendsnel werken om lopende zaken op te lossen.

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY® Channel, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

Perscontacten

Joanna Fellows

Marketing Manager +44 7583 022 665

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON
Bezoek onze andere newsrooms