Accused: Guilty or Innocent on Crime+Investigation

Crime+Investigation Programma - Highlights JULI 2020

ACCUSED: GUILTY OR INNOCENT?

Vanaf 7 juli, iedere dinsdag om 21.00 uur

Accused: Guilty or Innocent? neemt kijkers mee in het leven van mensen die naar verluidt ernstige misdaden hebben begaan. Het geeft een intiem verslag van wat er gebeurt als iemand formeel wordt beschuldigd van een misdaad en voor de rechter wordt gebracht. Elke aflevering wordt uitsluitend vanuit het perspectief van de beklaagde, zijn juridische team en familieleden verteld en volgt het traject van de beklaagde met de juridische verdediging, het proces en uiteindelijk het vonnis. Naarmate het bewijs toeneemt en het proces nadert, geven deze emotionele verhalen uit de eerste hand een beeld van hoe het is als je vrijheid op het spel staat.

PD CAM

Vanaf 3 juli, iedere vrijdag om 22.00 en 22.30 uur

Heb je je ooit afgevraagd hoe het is om een vluchtende verdachte met halsbrekende snelheden te achtervolgen of om een schietpartij met een gewelddadig bendelid te hebben? In elke bloedstollende PD Cam-aflevering gebruikt presentator brigadier Sean ‘Sticks’ Larkin de nieuwste surveillancetechnieken om de perspectieven van politieagenten te belichten tijdens de gekste achtervolgingen, gijzelingen en confrontaties in het hele land.

CRUISE SHIP KILLERS

Nieuwe afleveringen, iedere woensdag om 21.00 uur

Cruise Ship Killers is een echte misdaadserie die de verhalen vertelt van mensen die na een vakantie op een cruiseschip nooit naar huis zijn teruggekeerd. Sinds 2011 worden er meer dan 200 passagiers van cruiseschepen vermist en zijn vermoedelijk dood. Velen werden vermoord. Hoewel sommige moorden officieel zijn opgelost, zijn er nog altijd veel vragen. Andere moorden zijn om valse redenen in de doofpot gestopt. Via interviews met familie, vrienden, onderzoekers en experts belichten deze afleveringen de moordzaken en willen zij de waarheid achterhalen van wat er werkelijk op zee gebeurt.

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY®, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON
Bezoek onze andere newsrooms