Sex: A Naughty History - The HISTORY Channel

HISTORY Channel hoogtepunten - oktober 2023

SEX: A NAUGHTY HISTORY

Nieuw & Exclusief | Op vrijdag vanaf 6 oktober om 21:25

Sex: A naughty history s, een originele serie van HISTORY, volgt actrice, zangeres en presentatrice Amanda Holden en bestsellerauteur en historicus Dan Jones terwijl ze onderzoeken hoe , door de eeuwen heen, seksueel gedrag beschavingen heeft beïnvloed. De serie maakt gebruik van archiefbeelden en drama-reconstructies - waaraan Amanda Holden en Dan Jones deelnemen - om de beste seksverhalen uit de geschiedenis te belichten.

Amanda en Dan ontmoeten ook experts in de geschiedenis van seks, waaronder sekshistorica Dr. Kate Lister, auteur van 'A Curious History of Sex', internationaal docent in Dominantie studies Anne O Nomis, auteur van 'The History Arts of the Dominatrix' en wijlen Jacqueline Gold CBE, algemeen directeur van Ann Summers, in haar allerlaatste televisie-interview. (5x60)

VIKING QUEST: AMERICA

Nieuw & Exclusief | Op dinsdag vanaf 24 oktober om 21:25

Deze serie vertelt het verhaal van een team Scandinavische avonturiers die het mysterieuze spoor van hun voorouders naar Canada en langs de oostkust van Amerika volgen. Met dit als rode draad kijken we naar nieuwe ontdekkingen en manieren om het Vikingtijdperk te interpreteren.

In 5 jaar tijd deed het team onderzoek, en ontwierpen en bouwden het grootste zeegaande Vikingschip in 1000 jaar om de wereldzeeën te bevaren. Deze serie volgt het project vanaf het ontwerp tot de eerste landing in Canada en voegt historische wetenschap toe aan elke fase van deze epische reis. (6x60)

PAWN STARS

Nieuw & Exclusief | Op vrijdag vanaf 20 oktober om 22:20

De HISTORY hitserie Pawn Stars is terug met gloednieuwe afleveringen. De serie geeft de kijker een uniek kijkje achter de deuren van een pandjeshuis in Las Vegas, waar de familie Harrison samen het bedrijf runt, met ruzie en saamhorigheid bij iedere stap.

Deze familie leeft en ademt het pandjeswezen. Met hun scherpe blik bepalen ze zorgvuldig de waarde van de voorwerpen die hun kleurrijke klanten binnenbrengen, voorwerpen variërend van obscuur tot echt antiek. Zij bepalen wat echt is en wat nep en hebben vaak verrassende antwoorden op de vragen die iedereen bezighoudt: "Wat is het verhaal erachter?" en "Wat is het waard?".

(9x60)

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY® Channel, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

Perscontacten

Joanna Fellows

Senior MarComms Manager PR & Communication LinkedIn

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON
Bezoek onze andere newsrooms