Unidentified: Inside America's UFO Investigation S2

HISTORY Programma - Highlights oktober 2020

UNIDENTIFIED: INSIDE AMERICA’S UFO INVESTIGATION (S2)

Vanaf 19 oktober, iedere maandag om 21.25 uur

Unidentified: Inside America’s UFO Investigation is terug. In dit tweede seizoen concentreert elke aflevering zich op een specifiek geval of aspect van moderne UFO-fenomenen en volgt het programma het geloofwaardige team onderzoekers, waaronder de voormalige militaire inlichtingenfunctionaris Luis Elizondo en Chris Mellon, de voormalige adjunct-secretaris van Defensie en Inlichtingen. Deze twee onthullen wat de Amerikaanse regering en andere regeringen weten over deze bizarre objecten, met aanvullende verslagen van ooggetuigen van UFO-waarnemingen door militair en burgerpersoneel en met op feiten gebaseerde inzichten en informatie hierover, om zodoende tastbaar bewijs te leveren voor de meest betrouwbare zaak over het bestaan en de dreiging van UFO’s. (8x60)

ARCTIC ALONE

Vanaf 30 oktober, iedere vrijdag om 20.30 uur

De meest intense serie over overleven is terug op televisie. De deelnemers van dit seizoen krijgen te maken met de grootste ommezwaai in het bestaan van dit programma: de uitdaging van 100 dagen overleven voor een miljoen dollar. De regels zijn simpel: overleef 100 dagen en win een miljoen dollar. In de meer dan zes seizoenen heeft niemand het zo lang volgehouden. Het bereiken van dit doel is een zware strijd, vooral wanneer de overlevers de barre omstandigheden en agressieve roofdieren in het noordpoolgebied moeten weerstaan. (12 x 90 minuten)

MOUNTAIN MEN

Vanaf 14 oktober, iedere woensdag om 21.25 uur

De winter in de Noord-Amerikaanse wildernis is niet te overwinnen. In het beste geval is hij te doorstaan. Alleen zij die tot het alleruiterste gaan, kunnen hem overleven. Ijskoude winters lang hebben de Mountain Men op vindingrijkheid, vasthoudendheid en vastberadenheid vertrouwd om het ergste dat de elementen kunnen veroorzaken te doorstaan. Maar dit seizoen wordt hun ijskoude moed als nooit tevoren beproefd. Terwijl de vroege winter op het continent arriveert, zakken de temperaturen in de regio’s tot recordlaagten, van Alaska tot Noord-Carolina. Voor de meesten betekenen deze noordpoolse uitbraken langzamer ochtendverkeer en dagen met sneeuw. Maar voor de mannen die hun levensonderhoud uit de bergen halen, betekent het kapotte motoren, bevroren vingers en een dagelijkse strijd die tot de dooi voortduurt. Vrijheid heeft altijd een prijs en als een man voor dit leven kiest, is er geen weg meer terug. Deze winter moeten de nieuwkomers en de oude rotten samen hun woeste bestaan bevechten tegen de slechtste kansen waarmee de natuur hen confronteert. Mogen de beste mannen overleven. (12 x 60 minuten)

Onderwerpen

Tags

A + E Networks® UK, een joint venture tussen Hearst en Sky, is een toonaangevend medianetwerk dat 60 miljoen huishoudens in 100 landen bereikt. Met ons portfolio van populaire, goed presterende en creatieve merken - HISTORY®, Crime + Investigation®, Lifetime®, HISTORY2® en UK free to air BLAZE® - vermaken en inspireren we ons publiek al meer dan 20 jaar: we vertellen de verhalen die verteld moeten worden. Zowel onze feitelijke als entertainment programma’s zijn bekroond en omvatten wereldwijde hits zoals Forged in Fire en Born This Way, en niet te missen dramaseries zoals Knightfall en Vikings. Daarnaast werken we ook aan originele, plaatselijke opdrachten, waaronder: Al Murray's Why Does Everyone Hate the English, Murdertown with Katherine Kelly (VK), Married at First Sight (Afrika) en The Hunt for Baltic Gold (Polen). We vullen onze programmering aan met best beoordeelde podcasts en innovatieve, exclusieve digitale inhoud wat wordt begeleid door industrietalent. We werken momenteel samen met meer dan 360 partners die onze programma’s uitzenden in de Scandinavische landen, de Benelux, Centraal-Europa, het Midden-Oosten en Afrika. We hebben kantoren in Londen, Warschau en Johannesburg.

A + E Networks UK is een mediabedrijf met een portfolio van eersteklas op feiten gebaseerde entertainmentkanalen. Het aanbod in de Benelux bestaat uit HISTORY Channel, HISTORY HD en Crime + Investigation. De kanalen worden 24 uur per dag uitgezonden. Het bedrijf is een joint venture tussen Hearst en UK Sky en het heeft kanalen in bijna 100 landen, waaronder het Verenigd Koninkrijk, Scandinavië, de Benelux, Centraal- en Oost-Europa, Afrika en het Midden-Oosten.

W6 9YN LONDON
Bezoek onze andere newsrooms