engcon's nieuwe verbeterde S60 machinesnelwissel voor graafmachines van 12-19 ton nu verkrijgbaar

Persbericht -

engcon is continu bezig om haar producten te verbeteren, met de ervaringen van onze klanten als uitgangspunt. De meest recente stap die engcon gemaakt heeft is de lancering van een nieuwe, verbeterde machinesnelwissel voor graafmachines van 12 tot 19 ton.

De snelwissel is niet alleen sterker, maar zal het achteraf inbouwen van EC-Oil blokken ook eenvoudiger maken omdat deze geen slangen meer bevatten, wat tevens het risico op lekkage minimaliseert. De eindklant zal ook merken dat de nieuwe snelwissel een hoger hydraulisch debiet heeft.

"Dankzij ons innovatiegedreven werk met de focus op de eindgebruiker, kunnen onze klanten erop vertrouwen dat engcon altijd state-of-the-art technologie levert. Ons pakket moet de totaaloplossing en het premium product zijn dat voldoetaan de wensen van onze klanten, nu en in de toekomst," zegt Martin Engström, productmanager bij engcon.

Voordelen van de verbeterde machinesnelwissel S60:

• EC-Oil blok zonder slangen, met als voordelen een langere levensduur en meer gemak bij onderhoud, service en achteraf montage.
  • Versterkte constructie, zowel zijdelings als in de graafrichting.
  • Een verhoogde stabiliteit rond bevestigingspunten aan de machine draagt bij aan een aangenamere gebruikservaring.
  • Verbeterde en flexibelere slanggeleiding tussen graafmachine en machinesnelwissel.
  • Vastgeschroefde hijshaak en de mogelijkheid van hijsogen.

Onderwerpen

Tags

engcon is de toonaangevende wereldwijde leverancier van draaikantelstukken en bijbehorende uitrustingsstukken die de efficiëntie, flexibiliteit, winstgevendheid, veiligheid en duurzaamheid van graafmachines verhogen. Met kennis, betrokkenheid en een hoog serviceniveau creëren de meer dan 400 medewerkers van engcon succes voor hun klanten. engcon werd opgericht in 1990 en heeft zijn hoofdkantoor in Strömsund in Zweden. Via 14 lokale verkoopkantoren en een betrouwbaar netwerk van dealers worden klanten overal te wereld bediend. De netto-omzet bedroeg in 2022 ongeveer SEK 1,9 miljard. het B-aandeel van engcon is genoteerd aan Nasdaq Stockholm.

Bezoek www.engcon.com voor meer informatie

Perscontacten

Press contact Chief Communication & Marketing Officer + 46 70 316 16 77

Change the world of digging

Wij zijn engcon, een bedrijf uit het noorden van Zweden opgebouwd en gedreven door mensen met een passie om de wereld van het graven te veranderen. Vanaf het prille begin draait het bedrijf om een nauwe relatie met de eindgebruikers van onze producten om hun dagelijks leven te optimaliseren.
Opgericht door Stig Engström in 1990 begon engcon onmiddellijk met de ontwikkeling van de het nu toonaangevende engcon-draaikantelstuk.
ONZE VISIE
De wereld van het graven veranderen
ONS BEDRIJFSIDEE
Als onafhankelijke fabrikant en leverancier van geavanceerde uitrustingsstukken voor graafmachines
helpen we graafbedrijven wereldwijd om veiligere werkplekken te creëren, hun hulpbronnen te optimaliseren en winstgevender te zijn.
ONZE MISSIE
's Werelds toonaangevende, onafhankelijke fabrikant van geavanceerde uitrustingsstukken voor graafmachines wereldwijd worden.