JYSK opent op woensdag 8 november de deuren op De Centrale.

JYSK keert met gloednieuwe winkel terug in Leeuwarden

JYSK opent woensdag 8 november als eerste de deuren in het nieuwste gedeelte van winkelcentrum De Centrale in Leeuwarden. De woonwinkel is ruim 1000 vierkante meter groot en wordt ingericht volgens het nieuwste concept van de Deense retailer.

Op De Centrale wordt nu nog hard gewerkt om de nieuwbouw helemaal klaar te maken. Store Manager Coen Bakker kan niet wachten tot hij het lintje mag doorknippen. "Er is geen betere plek om terug te keren in Leeuwarden. En dan ook nog eens met een gloednieuwe winkel volgens ons allerlaatste concept."

Winkelconcept 3.0

Met een houtlook vloer en sfeervolle verlichting biedt het nieuwste winkelconcept van JYSK nog meer interieurinspiratie. Er komen drie voorbeeldkamers, ingericht volgens de laatste trends en collecties van JYSK. In een grote matrasstudio kunnen klanten producten uitproberen en advies krijgen van professioneel opgeleide winkelmedewerkers.

JYSK sloot in maart de winkel aan de Snekertrekweg in Leeuwarden vanwege een herontwikkeling. "Tot het laatste moment wisten klanten ons daar te vinden, zelfs toen we de enige overgebleven winkel waren. Ik ben blij dat we iedereen hier weer mogen verwelkomen. He team heeft de afgelopen maanden hard gewerkt om er een hele mooie winkel van te maken", zegt Coen Bakker enthousiast.

In navolging van JYSK openen de komende maanden ook de andere winkels hun deuren in het nieuwbouwgedeelte van De Centrale. Klanten kunnen straks gratis parkeren op het dak van het gebouw.

Openingsacties

JYSK viert de opening in Leeuwarden op woensdag 8 november met een koffiekar, koeken en muziek. Ook zijn er verschillende openingsacties, met kortingen die oplopen tot wel 70 procent. Om 9.00 uur knipt Store Manager Coen Bakker met zijn team het lintje door.

Na de opening in Leeuwarden heeft JYSK 102 winkels in Nederland. De Deense retailer wil de komende jaren verder doorgroeien in Nederland, om zo nog dichter bij de klant te zijn. Daarnaast worden alle bestaande winkels omgebouwd naar het nieuwste winkelconcept.

Onderwerpen

Over JYSK

JYSK is een internationale retailketen met Scandinavische roots die het stylen van elke ruimte, in elk huis en elke tuin, makkelijk maakt.

Met meer dan 3.300 winkels en webshops in 48 landen zijn de geweldige aanbiedingen en goede service van JYSK altijd dichtbij, op welke manier de klant ook wil winkelen. In Nederland telt JYSK 101 winkels verspreid door het hele land.

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in 1979 in Denemarken. Tegenwoordig heeft JYSK 30.000 medewerkers in dienst.

De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

Perscontacten

Nick Möller

Press contact Communications Manager The Netherlands & Belgium 06-10306004 JYSK.nl

Over JYSK

Met meer dan 3.400 winkels en webshops in 48 landen zijn de geweldige aanbiedingen en goede service van JYSK altijd dichtbij, op welke manier de klant ook wil winkelen. In Nederland telt JYSK 101 winkels verspreid door het hele land.

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in 1979 in Denemarken. Tegenwoordig heeft JYSK 31.000 medewerkers in dienst.

JYSK Nederland