Voeg een vleugje natuurlijke warmte toe aan de eettafel

Voeg een vleugje natuurlijke warmte toe aan de eettafel

JYSK presenteert een nieuwe Nordic Mood-collectie die warme kleuren naar de eettafel brengt. De collectie omarmt een rauwe en ambachtelijke expressie met dynamische vormen en natuurlijke materialen.

De nieuwe Nordic Mood-collectie van JYSK vult de tafel met gezelligheid en authenticiteit door middel van ruwe en natuurlijke materialen in combinatie met warme kleuren.

De borden STEFFEN stralen eenvoud en elegantie uit. Met hun doorschijnende glazuur zien de ribbels er prachtig rustiek uit. Het creëert een gevoel van rust aan de eettafel. De borden STEFFEN worden elegant aangevuld met de bestekset REMI, die een mooi contrast heeft tussen de donkere houtlook en het glanzende staal. Samen zijn ze de perfecte keuze voor elke gelegenheid, van alledaagse maaltijden tot feestelijke bijeenkomsten.

De mok en de melkkan OLLE zijn geïnspireerd op de kleuren en texturen van de natuur. De keramische mok en het bijbehorende melkkannetje hebben een prachtig, glad oppervlak dat wordt onderbroken door een rustieke basis. Het is zonder twijfel de perfecte keuze voor koffie in de ochtend en ze geven de ontbijttafel een gezellige sfeer.

Het tafelkleed en de stoffen servetten KASTANIE, gemaakt van katoen en linnen, maken de tafelschikking compleet. De natuurlijke kleur en ruwe lijnen geven de eettafel een moderne, ambachtelijke uitstraling. In combinatie met STEFFEN en REMI creëert KASTANIE de perfecte setting voor elke eetervaring.

De producten zijn vanaf 23 januari 2024 te koop in alle JYSK-winkels en op JYSK.nl.

Overzicht van alle producten:

- Placemat LIND Ø38 naturel
- Kom VEGARD Ø30xH9 grijs

Onderwerpen

Over JYSK

JYSK is een internationale retailketen met Scandinavische roots die het stylen van elke ruimte, in elk huis en elke tuin, makkelijk maakt.

Met meer dan 3.300 winkels en webshops in 48 landen zijn de geweldige aanbiedingen en goede service van JYSK altijd dichtbij, op welke manier de klant ook wil winkelen. In Nederland telt JYSK 102 winkels verspreid door het hele land.

Oprichter Lars Larsen opende zijn eerste winkel in 1979 in Denemarken. Tegenwoordig heeft JYSK 31.000 medewerkers in dienst.

De jaaromzet in boekjaar 2022/23 bedroeg 5,2 miljard euro. JYSK is onderdeel van het familiebedrijf Lars Larsen Group.

Perscontacten

Nick Möller

Press contact Communications Manager The Netherlands & Belgium 06-10306004 JYSK.nl

Over JYSK

Met meer dan 3.400 winkels en webshops in 48 landen zijn de geweldige aanbiedingen en goede service van JYSK altijd dichtbij, op welke manier de klant ook wil winkelen. In Nederland telt JYSK 101 winkels verspreid door het hele land.

JYSK Nederland