Norsk-Colombianos Forening utvides

Norsk-Colombianos Forening ønsker å være en helhetlig forening, godt representert på nasjonalt nivå. Foreningen har nå to regionale grupper: en i Oslo og en i Rogaland.

Norsk-Colombianos Forening er en frivillig organisasjon som retter seg mot unge adopterte fra Colombia i Norge. Gjennom arrangementer og andre aktiviteter har foreningen som mål å skape et samlingspunkt og et sosialt nettverk for unge adopterte fra Colombia.

De som har startet foreningen, ønsker også at den skal være et forum for temaer rundt adopsjon, røtter og tilbakereise, samt colombiansk kultur og kunnskap om Colombia. En av Oslo-gruppens faste aktiviteter er sosiale sammenkomster på Cafékontoret (Grønlandsleiret 46, Oslo) første torsdag i hver måned. Foreningen ser alltid fram til å møte nye ansikter der!

For spørsmål eller annet, ta kontakt med NCF Oslo: Simon: 47 25 78 96, e–post: simonroberto@hotmail.com, eller Christian: 41 64 75 68, e–post: col_ando@hotmail.com.

Norsk–Colombianos Forening Oslo er også å finne på Facebook.

NCF har også fått en gruppe i Rogaland. Besøk gruppen på Facebook her.

NCF Rogaland har en fast møtedag i måneden (for mer informasjon om denne, følg med på Facebook). I tillegg står gruppen for jevnlige arrangementer utover året.

For spørsmål eller annet, ta kontakt med NCF Rogaland: Eris Nury Harehjeld: 40643505, eller Thomas Fabio Edvardsen: 91522494. E-post: nfcrog@gmail.com

• ungdom
  • Rogaland