HISTORY® legger seerfavorittene under treet

HISTORY® legger seerfavorittene under treet

Julen nærmer seg, og HISTORY® kommer i stemning med en uke med juleprogrammer fra 15. til 19. desember. Gjør deg klar til å møte noen av kanalens favorittpersoner, fra Las Vegas til Louisiana, mens de feirer julen på sin spesielle måte!

Uken starter mandag kveld når gutta fra Pawn Stars, Counting Cars og American Restoration samles til julegrillfest i Pawn Stars: A Very Vegas Christmas. Der diskuterer de beste og verste handlene de har gjort, og minnes alle de utrolig restaureringene Rick Dale og Danny har gjort for butikken. Så er det klart for mat, men kan gutta håndtere grytene like godt som en handel?

Tirsdag fortsetter juleforberedelsene hos pantelåneren i Las Vegas mens gutta kjemper mot hverandre i en julekortkonkurranse. Det er en enorm premie, så mon tro hvor langt de er villige til å gå for å vinne? I denne episoden kommer det også inn en originaldukke fra spesialeffekt-firmaet til grunnleggeren av The Muppet Show, Jim Henson's Creature Shop, i butikken, og en kunde dukker opp med et fantastisk togsett fra 1920-tallet.

Juleuken på HISTORY fortsetter onsdag med The Legend of Shelby the Swamp Man med Shelby Stanga, som ble kjent gjennom serien Ax Men. Det er jul i Atchafalaya-sumpen i sørlige Louisiana, og Shelby er på jakt etter de mest unike gavene han kan finne. Sammen med nissens gode hjelpere, Belinda og Willy, finner og overrekker han gaver til alle sine beste venner. Men til syvende og sist er det Shelby selv som får den største overraskelsen.

Torsdag får vi se at juleforberedelsene også er godt i gang et annet sted i Louisiana, når vi besøker familien Robertsons skjeggete millionærer i en timelang episode av Duck Dynasty. Julefanatikeren Miss Kay er i sitt rette element og går helt amok når hun pynter huset, for så å bruke timer på å forberede et vidunderlig måltid. Willie inntar rollen som julenissen i den lokale kirken, helt til onkel Si avbryter festen utkledd som nissens gnom og skremmer vettet av barna!

Gutta fra Pawn Stars er tilbake på HISTORY fredag kveld i en dobbel episode der en julemeny fra det legendariske fengselet Alcatraz fra 1912 dukker opp i butikken. Så undersøker Rick og the Old Man en bomberjakke som ble brukt av et medlem av en beryktet flyskvadron under andre verdenskrig, og senere får Chumlee ansvaret for å planlegge det årlige julebordet. Men klarer han å holde budsjettet, slik at han får beholde julebonusen sin?

OVERSIKT:

Mandag 15. desember 20.00
Pawn Stars: A Very Vegas Christmas (én times spesial)

Tirsdag 16. desember 20.00
Pawn Stars: Another Christmas Story

Onsdag 17. desember 20.30
The Legend of Shelby the Swamp Man: A Very Shelby Christmas

Torsdag 18. desember 20.00
Duck Dynasty: I’m Dreaming of a Redneck Christmas

Fredag 19. desember 20.00
Pawn Stars: It’s a Wonderful Pawn

Fredag 19. desember 20.30
Pawn Stars: Santa Chum

A+E Networks UK er en kringkaster med en portefølje bestående av banebrytende fakta- og underholdningskanaler av høy kvalitet, som i den nordiske regionen inkluderer The HISTORY Channel, HISTORY HD, HISTORY2 and HISTORY2 HD. Kanalene sender 24 timer i døgnet, og alle programmene har norske undertekster. Selskapet, som er et fellesforetak mellom amerikanske A+E Networks og britiske Sky, har kanaler i nesten 100 land i Storbritannia, Skandinavia, Benelux, Mellom- og Øst-Europa, Afrika og Midtøsten.