Premiere: Magiske lørdager på HISTORY

Premiere: Magiske lørdager på HISTORY

Gjør deg klar for en fantastisk opplevelse når den verdenskjente illusjonisten Criss Angel utfører utrolige stunts og fantastiske tryllekunster i hans kritikerroste og svært underholdende serie Mindfreak som har premiere på HISTORY lørdag 4. juni kl. 22.

Den amerikanske tryllekunstneren og illusjonisten Christopher Nicholas Sarantakos - bedre kjent som Criss Angel - flytter grensene mellom virkelighet og fantasi. Hans utrolige illusjoner, livsfarlige rømningsforsøk, fryktløse demonstrasjoner og forbløffende kunststykker har gjort at han er den første som har mottatt prisen for årets tryllekunstner i USA fem ganger på rad.

Hans visjonære tilnærming til magi går utenom den tradisjonelle rammen, og puster liv i en spennende ny form for moderne mystikk. Criss Angels bragder trosser naturlovene - som å unnslippe fra en bygning sekunder før den imploderer, spasere over en innsjø i Nevada, bli levende kremert, trenge gjennom stål og invitere skeptikere med på en livsfarlig utfordring der ett eneste feilsteg kan bety døden.

Seerne blir tatt med i kulissene når Criss Angel forbereder sine oppsiktsvekkende prestasjoner og foretar demonstrasjoner på offentlige steder med crewet sitt. Du vil sitte måpende igjen etter hver av sesongens 18 spennende episoder der Angel utfører noen av de mest innovative tryllekunstene som noensinne har blitt vist på TV!

Criss Angel har vært mer på TV i beste sendetid i USA enn noen annen tryllekunstner. Mellom sine mange TV-opptredenene har han generert over 150 millioner dollar gjennom sitt utsolgte show Believe i samarbeid med Cirque du Soleil i Las Vegas.

Han har satt flere verdensrekorder under showene sine, og ble utnevnt til tiårets tryllekunstner i 2009 og århundrets tryllekunstner i 2010 av the International Magicians Society.

Criss Angel Mindfreak - lørdager kl. 22.00 fra 4. juni på HISTORY.

A+E Networks UK er en kringkaster med en portefølje bestående av banebrytende fakta- og underholdningskanaler av høy kvalitet, som i den nordiske regionen inkluderer The HISTORY Channel, HISTORY HD, HISTORY2 and HISTORY2 HD. Kanalene sender 24 timer i døgnet, og alle programmene har norske undertekster. Selskapet, som er et fellesforetak mellom amerikanske A+E Networks og britiske Sky, har kanaler i nesten 100 land i Storbritannia, Skandinavia, Benelux, Mellom- og Øst-Europa, Afrika og Midtøsten.