Gå videre til innhold
Glade Aidere, fra venstre:  Knut Bergersen, Christina Aandahl, Anita Trollerud og Sturla Torød
Glade Aidere, fra venstre: Knut Bergersen, Christina Aandahl, Anita Trollerud og Sturla Torød

Aider i Tønsberg slår seg sammen med Agenda Regnskapsbyrå

Kort tid etter at Aider slo seg sammen med R8 Consulting, samler regnskapskometen krefter nok gang. Nå er det Vestfold-byrået Agenda Regnskapsbyrå som kan feste Aider-skiltet på fasaden. – Det er full fart fremover nå, sier Sturla Torød, leder for Aider i Tønsberg.

Satser på Vestfold

Agenda Regnskapsbyrå er et av de største og mest anerkjente regnskapsmiljøene i Tønsberg. Anders Aasen, leder for forretningsutvikling i Aider, forteller at det gode lokale renommeet har vært et viktig lodd på vektskålen.

– Vi satser på Vestfold som region, og Agenda Regnskapsbyrå har vært på toppen av lista vår lenge. Vi gleder oss til å få dem med på laget, og til å ta en enda sterkere posisjon lokalt.

Et fagmiljø i forkant

Gode skussmål får byrået også fra kollega Sturla Torød, som forteller at de vurderte flere av de lokale kontorene før valget falt på Agenda Regnskapsbyrå.

– De er blant de beste i området, og vi liker jo flinke folk. Når de i tillegg er så ryddige og hyggelige som de er, var valget enkelt, sier han.

Lederen for Tønsberg-kontoret viser til en bransje i endring, hvor det ikke bare digitaliseres, men konsolideres. Konkurrentene blir færre – og de blir større.

– Hvis vi som utfordrer skal røske opp i denne bransjen, og det skal vi, så er vi avhengig av muskler. Da må vi både vokse organisk, og vi må slå oss sammen med andre som har de samme ambisjonene, sier Torød.

Fra 6 til 25 ansatte i Tønsberg

Aiders kontor i Tønsberg består i dag av 6 stykker. Etter at Torød tar med kollegaene inn i Agendas lokaler i Tønsberg sentrum, blir de 25.

– Det blir bra med flere folk på kontoret. Når vi sier muskler, mener vi for det første kapasitet til å ta på oss større oppdrag, men også bare det å ha et stort fagmiljø. Det er enormt viktig. Skal du ligge i forkant og være oppdatert, trenger du ulike folk som kan trekker veksler på hverandres kompetanse, sier han.

– Mister ikke kunder

I snart 20 år har Tønsberg-byrået Agenda hjulpet kunder med regnskap og revisjon. Mange av kundene har vært med dem hele veien.

– Vår kanskje aller største styrke er kundeservice. Vi tar telefonen døgnet rundt og setter kundenes behov først. Det er nok grunnen til at vi rett og slett ikke mister dem, sier Knut Bergersen, daglig leder i Agenda Regnskapsbyrå.

Nå ser han frem til å få flere folk inn på kontoret i sentrum. Og at det er Aider som banker på døra, passer ekstra godt.

– Aider er svært dyktige på mange av de verktøyene kundene våre etterspør. Sammen skal vi virkelig sette fart på digitaliseringen, og det gleder vi oss til.

Regions

Verden trenger ikke enda et regnskapsbyrå. Derfor har vi startet Aider. Vi er bransjens største utfordrer. Et ledende kompetansehus som legger lista når det kommer til teknologi og flinke folk. Vi har samlet de aller beste miljøene innen regnskap, systemløsninger og forretningsutvikling fra hele Norge. I Aider gir vi tallene retning, og vi skaper merverdi med regnskapet i hånden. Vi hjelper dagens og morgendagens ledere i å lykkes med sine beslutninger.

Anders Aasen

Pressekontakt Leder for forretningsutvikling 48 12 27 22

Velkommen til Aider

Vi i Aider mener at regnskapsbransjen må redefineres. Vi liker tall. Elsker dem, faktisk. Men for oss er ikke et korrekt regnskap selve målet – det er bare starten. Det er fundamentet alt annet bygges på. Vi rendyrker kombinasjonen av teknologi som er enkel å forstå, knallgode folk som bryr seg – og mulighetene som frigjøres ved å utfordre og alltid tenke fremover. Derfor er ikke Aider bare enda et regnskapsbyrå. Vi er et ledende kompetansehus som legger lista når det kommer til teknologi og flinke folk. Vi hjelper dagens og morgendagens ledere i å lykkes med sine beslutninger. Vi vokser i full fart, og har i dag over 300 ansatte fordelt på 14 kontorer.

Aider
Karenslyst Allé 11