Online trening for å nå ut til flere mennesker oftere,  Arom-dekor Academy!

Online trening for å nå ut til flere mennesker oftere, Arom-dekor Academy!

Å ha nettmøter i 2020 har blitt vanlig for mange, og til tross for grunnen til dette, har dette også ført noe godt med seg. Det mener i alle fall Arom-dekor og har derfor bestemt seg for å ta det til neste nivå og lager nå ”Arom-dekor Academy”.

“Høsten 2020 starter vi opp Arom-dekor Academy og formålet med dette er at vi vil dele den kunnskapen vi har. Vi har stor kunnskap og lang erfaring innen de forskjellige produktområdene vi jobber med, og nå vil vi tilby dette”, sier Madeleine Olsen, markedskommunikasjonssjef i Arom-dekor Kemi.

“Starten på Arom-dekor Academy vil være to forskjellige treninger som vi gjennomfører ved to forskjellige anledninger/opplæring slik at flest mulig får muligheten til å delta. Man vil fokusere på å vaske og hvorfor man skal vaske med forskjellige produkter, avhengig av forurensningen man vil bli kvitt. I det andre dykker vi inn i frostvæsker og deres egenskaper og mange varianter.

En retningslinje vi hadde da vi satt sammen arrangementet er at det totale inkl. spørretiden bør ta maksimalt 1 time av tiden din. På denne måten tror vi at flere føler at de har tid til å delta. Så alt du trenger å gjøre er å skjenke deg en kopp kaffe, lene deg tilbake og gå til Arom-dekor Academy, og når det er gått 1 time vil du forhåpentligvis være litt mer «opplyst,” avslutter Madeleine lattermildt.