Gå videre til innhold
OPPKJØP: Azets har kjøpt Naver Ejendomsadministration i Danmark og styrker dermed sine eiendomsforvaltningstjenester i Norden. På bildet Chris Horne, konsernsjef i Azets.

AZETS KJØPER DANSKE NAVER EJENDOMSADMINISTRATION

Azets har kjøpt Naver Ejendomsadministration i Danmark og styrker dermed sine eiendomsforvaltningstjenester i Norden. Avtalen markerer Azets' niende oppkjøp på ni måneder. Azets sin oppkjøps- og vekststrategi er å doble inntektene de neste fem årene på tvers av alle regioner.

Dette oppkjøpet følger de nylige oppkjøpene av Sandisons, Tait Walker, Garbutt & Elliott og Inspire Accountants i Storbritannia, Karabingruppen i Norge, DanAccount og KMD Perspektiv i Danmark, og Astala Isännöinti i Finland. Med dette styrker også Azets sin posisjon som den ledende stemmen i SMB-segmentet.

Naver Ejendomsadministration holder til i Skibby, Hornsherred. Selskapet sysselsetter ti personer og samarbeider med nærmere 100 andelsborettslag, eierforeninger, eiendomsaksjeselskaper og verftsforeninger, samt flere selvstendige utleie- og investeringseiendommer.

Azets kjøpte Naver Ejendomsadministration fra Dorte Mørk Mortensen og Mogens Mortensen. Oppkjøpet gir en trygg fremtid for Naver Ejendomsadministrations kunder og dens proprietære app, FlatCom, som sikrer en effektiv data- og informasjonsutveksling med kunder. Alle ansatte ved Naver Ejendomsadministration har fått tilbud om jobb hos Azets som har sitt danske hovedkontor i Herlev.

Chris Horne, konsernsjef i Azets, sa: "Jeg er glad for å ønske Naver Ejendomsadministration og våre nye kolleger velkommen inn i gruppen, som det siste strategiske oppkjøpet innenfor vårt proaktive fusjons- og oppkjøpsprogram. Vi ønsker å jobbe med mennesker som deler vår visjon. I Naver Ejendomsadministration ser vi mange av de samme verdiene rundt talentutvikling og service excellence, og vi vil jobbe hardt for å opprettholde omdømmet Naver Ejendomsadministrasjon har bygget opp de siste 20 årene.»

Mediekontakt:

Shaun Staff, konsernsjef for ekstern kommunikasjon

shaun.staff@azets.co.uk

Telefon: +44 7515 789306

Vårt oppdrag er å hjelpe virksomheter med å oppnå sine ambisjoner.

Azets er et internasjonalt konsern som leverer regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester, både digitalt og lokalt. Det frigjør verdifull tid for kundene våre, slik at de kan fokusere på det de kan best.

160+ kontorer. 6,500+ ansatte. 120,000+ kunder.

Regnskap | Lønn | HR | Teknologi | Bemanning | Rådgivning

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte