Azets lanserer ny podcast: 'BANG THE DRUM'

Azets lanserer ny podcast: 'BANG THE DRUM'

Azets lanserer Bang The Drum, en ny forretningspodcast for ledere og gründere i små og mellomstore bedrifter. Podcasten dypdykker ned i en rekke temaer og gir praktiske råd til bedriftene som hjelp på vekstreisen.

Podcast-vert er Emma Sheppard, frilansjournalist for The Guardian, The Times, The Financial Times’ Sifted magazine, blant annet, og podcasten består av totalt 12 episoder, med ny episode hver tredje uke.

Den første episoden tar et dypdykk i hva SMB-bedrifter må gjøre for å beskytte kontantstrømmen midt i noen av de tøffeste globale økonomiske utfordringene mange noensinne vil møte. Derfra analyserer den følgende episoden verktøyene og teknologien som er tilgjengelig for små og mellomstore bedrifter, som hjelper dem med å holde styr på økonomi og forretningsansvar.

Andre emner vil inkludere den positive endringen som følger med å integrere en strategi for mangfold og inkludering, samt hvordan du bygger opp arbeidsstyrken din og administrerer ulike kulturer.

Bang The Drums første episode er tilgjengelig for strømming nå på alle store podcast-plattformer, inkludert Apple og Spotify, og ble produsert i samarbeid med Cue Podcasts, et produksjonsselskap basert i Storbritannia. Cues portefølje inkluderer samarbeid med Roc Nation, VICE, Samsung, Halifax og kan sees her.

Shaun Staff, konsernsjef for ekstern kommunikasjon hos Azets sa:

"Vi utviklet Bang the Drum i en erkjennelse av at SMB-er ofte er undervurdert, til tross for at økonomien får en sunn tilgang på nye ferdigheter og ideer som gjør markedsplasser mer dynamiske. Vi jobber med ambisiøse selskaper og bedriftseiere hver dag og ønsket å lage innhold som kan nytes av SMB-samfunnet og aspirerende gründere overalt. Bang the Drum takler brede forretningsspørsmål og tilbyr praktisk innsikt fra bedriftsledere som kan hjelpe lyttere på deres egen vekstreise og vi er glade for å kunne ønske så mange tungvektere velkommen som gjester sammen med vår anerkjente vert Emma Sheppard og Azets-spesialister fra hele Europa."

Niall Killeney-Taylor, ledende produsent for Bang The Drum og produksjonssjef ved Cue Podcasts, sa:

"Vi er veldig begeistret over å jobbe med Azets-teamet på denne nye podcastserien. Vi vet at denne serien vil utfordre store emner og forhåpentligvis lede lytterne på en oppdagelsesreise og stille mange spørsmål SMB-samfunnet trenger å svare på.”

Her finner du Bang the Drum

Mediekontakt:

Shaun Staff, konsernsjef for ekstern kommunikasjon
shaun.staff@azets.co.uk
Telefon: +44 7515 789306

Vårt oppdrag er å hjelpe virksomheter med å oppnå sine ambisjoner.

Azets er et internasjonalt konsern som leverer regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester, både digitalt og lokalt. Det frigjør verdifull tid for kundene våre, slik at de kan fokusere på det de kan best.

160+ kontorer. 6,500+ ansatte. 120,000+ kunder.

Regnskap | Lønn | HR | Teknologi | Bemanning | Rådgivning

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte