Roger Eigenheer er Azets' nye viseadministrerende konsernsjef (COO).

Azets med ny utnevnelse i konsernledelsen (COO)

Roger Eigenheer har mer enn tjue års ledererfaring med en sterk merittliste innen teknologi og forretningsendring. Han har skalert og ledet store, mangfoldige team og levert store flerårige transformasjonskontrakter og programmer.

Roger begynte i Azets’ hovedstyre i oktober 2022 som viseadministrerende direktør for å jobbe sammen med tidligere konsernsjef Steve Sharp, som en del av hans planlagte avgang etter tre og et halvt år i Azets.

Roger har tidligere hatt lederstillinger i EY, Accenture og andre globale organisasjoner. Han startet karrieren i Jaguar Land Rover i Midlands. Som COO vil han lede den operativ ekspertisen på tvers av Azets med sine 7600 ansatte og 100 000 kunder gjennom sitt nettverk av 189 kontorer i åtte land.

Roger Eigenheer, COO i Azets, kommenterte utnevnelsen:

«Jeg er svært glad over å ha blitt utnevnt til ny konsernsjef i Azets, og vil takke Steve Sharp for hans støtte de siste seks månedene. Jeg er så imponert over Azets prestasjoner så langt, og jeg er glad for å fortsette å jobbe med dette enestående teamet for å bygge på det sterke grunnlaget og drive virksomheten vår til nye høyder.

"Jeg brenner for Azets' mål om å forbedre livene til våre kolleger, kunder og lokalsamfunn på en bærekraftig måte, og gleder meg til mulighetene som ligger foran oss. Min prioritering er å sikre operasjonell høy kvalitet, med sterkt fokus på ansatte og kunder. Vårt løfte om å lytte mer, sammen med vår forpliktelse til kontinuerlig forbedring, er avgjørende for vår fremgang.

"Jeg er også overbevist om at vår strategiske investering i teknologi vil fortsette å levere den mest mulig positive medarbeideropplevelsen, underbygget av systemer som gir våre ansatte tid og rom til å utvikle seg på områder de velger, samtidig som de tilfører verdi til våre kunder og vår virksomhet og nyter en sunn balanse mellom arbeid og privatliv."

Chris Horne, konsernsjef (CEO) i Azets, kommenterte:

"Når vi fullfører en periode med transformasjon og akselererer våre ambisiøse vekstplaner, er jeg glad for at dette skiftet til kontinuerlig forbedring ledes av Roger. Siden han begynte hos oss, har han vist sterkt lederskap og en dyp forståelse for virksomheten vår. Med hans erfaring og ekspertise er jeg sikker på at han vil lede fra fronten og sikre operasjonell erfaring på tvers av Azets.

"Jeg vil også gi en honnør til Steve Sharp, som har gitt et enestående bidrag til vår suksess de siste tre og et halvt årene. Den operasjonelle transformasjonen ledet av Steve og teamet hans har berørt alle områder av virksomheten vår, drevet smartere arbeid og skapt kapasitet til å levere både produkter og tjenester som våre kunder trenger. Vi ønsker ham lykke til videre."

Mediekontakt:

Shaun Staff, Konsernsjef for ekstern kommunikasjon, shaun.staff@azets.co.uk, +44 (0)7515 789 306

Sara Aadnesen, Nordisk PR- og kommunikasjonssjef, sara.aadnesen@azets.com, +47 90600759

Vårt oppdrag er å hjelpe virksomheter med å oppnå sine ambisjoner.

Azets er et internasjonalt konsern som leverer regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester, både digitalt og lokalt. Det frigjør verdifull tid for kundene våre, slik at de kan fokusere på det de kan best.

189+ kontorer. 7,600+ ansatte. 100,000+ kunder.

Regnskap | Lønn | HR | Teknologi | Bemanning | Rådgivning

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte