Gå videre til innhold
Nina Kristoffersen er ny CFO i Azets Norge, her sammen med adm. direktør Runar Leite utenfor Azets sitt norske hovedkontor på Skøyen.

Azets styrker det norske lederteamet med ny CFO

Nina Kristoffersen er ansatt som ny CFO i Azets. Hun startet i selskapet 1. oktober og kommer senest fra stillingen som CFO i Computas.

Nina Kristoffersen har en imponerende bakgrunn med omfattende erfaring og kompetanse innen økonomisk ledelse og strategi. Hun er utdannet siviløkonom med spesialisering i økonomisk analyse fra Norges Handelshøyskole (NHH) og har jobbet i ulike kapasiteter i flere betydelige selskaper og organisasjoner.

Nina er en erfaren leder med ti års erfaring fra tidligere CFO roller i teknologibransjen, de siste fem årene fra IT-konsulentselskapet Computas hvor hun spilte en viktig rolle. Hun har også erfaring fra M&A, strategi og forretningsutvikling fra Orkla og Gyldendal, samt styreledererfaring.

Runar Leite, Administrerende Direktør i Azets Norge, sier:

"Vi er svært fornøyde med å ønske Nina velkommen til Azets-teamet som vår nye CFO. Hennes kvalifikasjoner og imponerende bakgrunn i økonomisk ledelse vil være uvurderlige for vår videre vekst og suksess. Med Nina som en del av Azets' norske lederteam er vi godt posisjonert til å fortsette å være en ledende kraft og vokse videre innen rådgivning, teknologi og tjenester innenfor økonomi, lønn og HR."

Nina selv uttrykte sin glede over å bli en del av Azets-teamet:

"Jeg er svært glad for å bli en del av et så spennende og fremoverlent selskap som Azets, og gleder meg veldig til å bli kjent med menneskene og jobbe sammen med dette dyktige teamet. Jeg ser frem til å bli en del av denne innovative og tech-drevne kulturen, og bidra til selskapets videre utvikling og fremgang."

For mer informasjon, vennligst kontakt:

Runar Leite, Administrerende Direktør Azets Norge, runar.leite@azets.com, tlf +47 47 202 047

Nina Helene Kristoffersen, CFO Azets Norge, nina.kristoffersen@azets.com, tlf +47 93 259 466

Sara Aadnesen, PR og Kommunikasjon Azets, sara.aadnesen@azets.com, tlf + 47 90 600 759

Vårt oppdrag er å hjelpe virksomheter med å oppnå sine ambisjoner.

Azets er et internasjonalt konsern som leverer regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester, både digitalt og lokalt. Det frigjør verdifull tid for kundene våre, slik at de kan fokusere på det de kan best.

190+ kontorer. 7,600+ ansatte. 100,000+ kunder.

Regnskap | Lønn | HR | Teknologi | Bemanning | Rådgivning

Sara Aadnesen

Pressekontakt Nordic PR and Communication Manager +47 90 600 759

En personlig opplevelse – digitalt og lokalt

Azets er et internasjonalt konsern som tilbyr regnskap, lønn, rådgivning og forretningstjenester. Vi leverer en personlig opplevelse – både digitalt og lokalt.

190+ kontorer
8,200+ ansatte