Bosch XXL-design: Ekstra romslige kombiskap med VitaFresh-friskhetssystem

God plass til friske matvarer: Bosch XXL kombiskap med VitaFresh-friskhetssystem

• Praktisk XXL-design: Ekstra romslige kombiskap med VitaFresh-friskhetssystem
  • Ekstra frisk: VitaFresh holder frukt, grønnsaker, fisk og kjøtt friskere mye lenger
  • Komfort: NoFrost/LowFrost, med automatisk avising/anti frost og presis temperaturkontroll

Stadig flere ønsker å spise sunt, som ofte betyr råe matvarer som salat, frukt, men også for eksempel fisk. Med dette som utgangspunkt presenterer Bosch et bredt og variert utvalg av kombiskap med høy ytelse med klimakontroll og 0° C-sone og ekstra stort volum. Disse skapene har fleksibelt interiør, et bredt utvalg av praktiske funksjoner og et friskhetssystem som holder delikat mat friskere lenger. Kombiskapene er ideelle for dem som ikke handler ofte, men mye! Blant produktene i XXL-serien finnes blant annet det 70 cm brede og 80 cm dype kombiskapet KGF56PIDP * med VitaFresh pro som holder frukt og grønnsaker friske opptil 3 ganger lenger.

Mer plass, takk!

Ifølge egen forskning hos BSH, som eies av Bosch Group og er produsent bak Bosch hvitevarer, mener et stort antall husholdninger at kjøleskapene deres ikke er store nok og at de ønsker betydelig mer plass til maten sin. Derfor er det ikke så rart at etterspørselen etter større hvitevarer vokser fra år til år. Bosch tilbyr XXL-modeller med et bredt spekter av dimensjoner og funksjoner som passer til alle kjøkkenområder og tilfredsstiller alle ønsker og behov. Disse inkluderer KGE49AICA* med en kapasitet på 413 liter og KGF56PIDP* med en kapasitet på 480 liter.

Ja, takk, begge deler

Det som er felles for Bosch XXL kombiskap er at man slipper at maten stables eller skjulte matvarer. All mat får plass og ingenting blir gjemt bakerst, fordi alt enkelt kan organiseres og det er enklere å få tak i og ta ut. Bare noen få centimeters forskjell på utsiden gir betydelig mer plass på innsiden. Med ti centimeter ekstra i bredden har XXL-kombiskapet også plass til f.eks. stekebrett, langpannekake, vannmeloner og andre store matvarer. Avhengig av modell har kombiskapet høydejusterbare glasshyller – hvorav noen er uttrekkbare – samt det spesielle flaskestativet. De gjennomsiktige fryserskuffene er lette å se igjennom, for bedre oversikt og tilgjengelighet. NoFrost- eller LowFrost-teknologien forhindrer at det dannes iskrystaller på maten og emballeringen. Og skapets nøyaktige elektroniske temperaturstyring bidrar til å skape ideelle lagringsforhold og optimal energieffektivitet.

*Energieffektivitetsklasse: A+++ på en skala fra A+++ til D

BSH Hausgeräte GmbH, med salgsinntekter på ca. 13,2 milliarder euro i 2019 og 58 000 ansatte, er en global leder innen husholdningsapparater. Bedriftens portefølje omfatter 13 velkjente merkevarer som Bosch og Siemens, samt Home Connect og servicemerker som Kitchen Stories. BSH har 40 ulike fabrikker og representeres av ca. 80 bedrifter i 50 land. BSH er et Bosch Group Company.