Net1 velger å oppgradere til ComAround Zero™

Net1, som har vært kunde hos oss i mange år, er en av de første til å inngå avtale og oppgradere til ComAround Zero™. Net1 har i Sverige, Norge og Danmark totalt ca. 80 medarbeidere som bruker ComArounds sjelvbetjeningstjeneste som en kunnskapsdatabase for en sikrere support.

”Vi ser med glede frem til de nye funksjonene som kommer med Zero og de mulighetene de åpner for oss.” Det sier Stephan Johansson, Head of customer service hos Net1.

I 2010 vant Net1 Self Service Awards i kategorien ”årets strategiske support” med begrunnelsen:

”Statistikken viser et svært godt resultat på bruk, kapitalavkastning og en høy løsningsgrad av innholdet i informasjonsdatabasen. Ved hjelp av gode prosesser og rutiner oppdateres innholdet kontinuerlig, noe som har ført til total kontroll over alle prosessene hos samarbeidspartnerne. Databasen er også kopiert til selskapets søsterselskaper i Norge og Danmark, noe som betyr at arbeidet kan effektiviseres og at selskapet kan arbeide med likeverdige prosesser i alle landene. På denne måten sparer man ressurser, og selskapet får en svært god kunnskapsoverføring.”

Net1 er et selskap som selger bredbånd og telefonitjenester i Sverige, Norge og Danmark. Net1 har over 150 000 kunder i Skandinavia og dekker 95 % av Sveriges areal med et riksdekkende Turbo 3G-nett.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du kontakte:

Magnus Holmqvist
ComAround Scandinavia AB