Årets nominerte til Self Service Awards 2013

Self Service Awards går av stabelen for fjerde år på rad. I dag ble det klart hvem som er årets nominerte bedrifter og organisasjoner. Vinnerne vil bli presentert den 17. oktober under prisutdelingen som finner sted på Cirkus, Kungliga Djurgården i Stockholm.

ComAround har brukere i mer enn 130 land. Alle bedrifter og organisasjoner som bruker ComArounds nettbaserte selvbetjening, kan bli nominert eller nominere seg selv til Self Service Awards 2013

Det deles ut priser i kategoriene Årets nykommer, Årets migrering, Årets strategiske support og Årets Self Service Star.

Her er årets nomineringer:

Årets nykommer
Aditro AB
Advokatfirman Vinge
SkandiaMäklarna

Årets migrering
Göliska IT
Rikspolisstyrelsen
Skandia bank & forsikring

Årets strategiske support
Norrbottens fylkestinget
Systembolaget
Volvia Forsikring

Årets Self Service Star
Niklas Karlsson, Göliska IT
Bodil Sommerdahl-Wettervik, Rikspolisstyrelsen
Lars-Göran Jonsson, ABB

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du gå inn på www.comaround.no/selfserviceawards eller kontakte:

Prosjektleder Self Service Awards 2013, ComAround

• Data, telekom, IT

• self service awards
  • våre kunder

Om oss

ComAround er markedsledende på tjenester for nettbasert selvbetjening. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte tjenester som gjør at alle som sitter foran dataskjermen raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Bedrifter i over 130 land reduserer supportkostnadene og yter bedre service ved at de døgnet rundt, hele året, bruker ComAround Self Service™. Blant våre kunder finner vi bedrifter som SIDA, Ericsson, Sandvik, Statoil, SEB, Skandia, IKEA samt et hundretall mindre bedrifter.