Årets nominerte til Self Service Awards 2014

Vi har i dag valgt ut nominerte organisasjoner og enkeltpersoner til Self Service Award 2014. Vinnerne vil bli presentert 30. oktober på Cirkus, Kungliga Djurgården i Stockholm.

Self Service Awards gir for femte år på rad en anerkjennelse til de organisasjonene og enkeltpersonene som har lyktes best i supportarbeidet ved hjelp av ComArounds selvbetjeningstjeneste.

Det deles ut priser i kategoriene Årets strategiske support, Årets migrering, Årets nykommer og Årets Self Service Star.

Her er årets nomineringer:

Årets strategiske support

• Rikspolisstyrelsen
  • Advokatfirman Vinge
  • Volvia Forsäkringar

Årets migrering

• Botkyrka Kommun
  • Folkuniversitet
  • Anticimex

Årets nykommer

• Gyldendal
  • Örebro Kommun
  • Folkuniversitet

Årets Self Service Star

• Giedrius Daugmaudis – SEB
  • Anders Siljeholm  -SML IT
  • Christina Forsell -Botkyrka Kommun

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du se Self Service Awards & Inspiration Day 2014 eller kontakte:
Prosjektleder Self Service Awards 2014, ComAround
E-post: therese.w@comaround.se

• Data, telekom, IT

• self service awards

Om ComAround

ComAround er en internasjonal gasellebedrift som har spesialisert seg på Zero Level-support. I mer enn tjue år har vi utviklet smarte nettbaserte selvbetjeningstjenester som gjør at alle som jobber med en digital enhet, raskt og enkelt kan løse sine problemer online. Døgnet rundt, året rundt, løser ComAround Zero™ problemer og svarer på spørsmål hos våre kunder i over 100 land.