For alle gravemaskinentusiaster – nytt nummer av Tilt & Rotate ute nå!

For alle gravemaskinentusiaster – nytt nummer av Tilt & Rotate ute nå!

Vi har nå gitt ut den nyeste utgaven av Tilt & Rotate.

Tilt & Rotate er magasinet som gir deg ferske engcon-nyheter, eksklusive kundeintervjuer samt aktuell informasjon om de siste banebrytende innovasjonene fra engcon og gravemaskinbransjen.

I dette nummeret kan du fordype deg i spennende artikler om:

• Nye produkter fra engcon
  • Skolen i Strömsund som gir elevene de beste forutsetningene, takket være samarbeidet med engcon
  • Innsikt i kundenes hverdag med engcons tiltrotator som arbeidsredskap
  • Det videre samarbeidet med CE Dealer Team og satsingen på elektrifiserte kjøretøy

«Vi er stolte over å kunne tilby dette nye nummeret av Tilt & Rotate til våre lesere. Vi er overbevist om at innholdet vil bli en uvurderlig ressurs for alle som deler vår lidenskap for engcon og gravemaskiner», sier Viktoria Winberg, redaktør i Tilt & Rotate.

Du kan laste ned det nyeste nummeret av Tilt & Rotate ved å gå inn på vår hjemmeside eller ved å kontakte oss på marketing@engcon.com for å få mer informasjon.

Om Tilt & Rotate

Tilt & Rotate er det ledende magasinet for alle engcon-entusiaster og alle som er interessert i de siste innovasjonene i gravemaskinbransjen. Med gravende journalistikk, eksklusive intervjuer og praktiske tips er Tilt & Rotate en uunnværlig ressurs for alle som ønsker å holde seg oppdatert på utviklingen i bransjen.

engcon er ledende global leverandør av tiltrotatorer og tilhørende redskaper som øker gravemaskinens effektivitet, fleksibilitet, lønnsomhet, sikkerhet og bærekraft. Med kunnskap, engasjement og høyt servicenivå skaper engcons drøyt 400 medarbeidere suksess for sine kunder. engcon ble grunnlagt i 1990, har hovedkontor i Strömsund i Sverige og betjener markedet via 14 lokale salgsselskaper og et etablert nettverk av forhandlere rundt om i verden. Selskapet hadde en netto omsetning på ca. 1,9 milliarder svenske kroner i 2022. engcons B-aksje er notert på Nasdaq Stockholm.

Hvis du ønsker mer informasjon, kan du gå inn på www.engcongroup.com

engcon – verdensledende produsent av tiltrotatorer

Vi er engcon, et nordsvensk selskap bygget og drevet av folk som legger hjertet og sjelen i å endre gravebransjen. Fra første dag har virksomheten bygget på et nært forhold til sluttbrukerne av produktene, slik at vi kan bidra til å optimalisere arbeidshverdagen.
engcon ble grunnlagt av Stig Engström i 1990, og selskapet begynte umiddelbart å utvikle den nå verdensledende engcon-tiltrotatoren.
VÅR VISJON
Change the world of digging - Endre gravebransjen
VÅR FORRETNINGSIDÉ
Som uavhengig produsent og leverandør av avanserte fester for gravemaskiner
hjelper vi graveselskaper over hele verden med å skape tryggere arbeidsplasser, optimalisere ressursene og oppnå økt lønnsomhet.
VÅRT OPPDRAG
Å bli verdens ledende uavhengige produsent av avanserte fester for gravemaskiner over hele verden.