LOS Energy-rabatt til Energy Outlook

LOS Energy-rabatt til Energy Outlook

Energy Outlook er et initiativ fra GCE NODE, Norsk Oil & Gas Association og Norsk Industri. Konferansen belyser utfordringer og muligheter bransjen står overfor.

Årets konferanse har tre hovedtemaer: Markedsutsikter, teknologiutsikter og implementering av ny teknologi og businessmodeller.

Olje- og energiminister Tord Lien, Anne Marit Panengstuen, CEO Siemens Norway og geopolitisk analytiker i Energy Aspects, Richard Mallinson er blant foredragsholderne.

LOS Energy er Gold Sponsor på årets konferanse og tilbyr alle våre kunder redusert deltakeravgift, dvs 3 500 kroner + mva.

Anders Gaudestad, Harald Steinsholt og Andreas Myhre i LOS Energy vil delta på konferansen og er tilgjengelig for en uformell prat.

Sted:
Clarion Hotel Tyholmen
Teaterplassen 2
4801 Arendal

Tid:
18 august

Se program og registerer deg her.

I påmeldingsskjema krysser du av for «medlem» og skriv «LOS gjest» i kommentarfeltet.

Energy Outlook finner sted under Arendalsuka, som er en ukelang politisk og samfunnsmessig hendelse med topp-politikere og forretningsfolk i byen Arendal i midten av august.

Pressekontakt Digital marknadskoordinator Sverige +46 720709639
Kolbjørn Hembre