Gründerskap på like vilkår

I Network Marketing er det kvinnene som er drivkraften og står for bransjens framgang. 4 av 5 svenske direkteselgere er kvinner, en andel som er neste tre ganger høyere enn gjennomsnittet i Europa.

Mulighet til å påvirke

I Aloe vera-foretaket Forever Living er den store majoriteten av forhandlere kvinner, hver og en med sitt mål og sin drivkraft, for eksempel mer tid til familien, ekstra inntekt eller ønsket om å drive sin egen virksomhet. Å kunne delta på kurs og utvikle seg er også noe som tiltrekker mange, og det samme gjelder det sosiale fellesskapet.

- Du påvirker selv din egen livssituasjon og hvordan du vil utvikle deg, hvilken arbeidstid du vil ha og hvor mye du vil jobbe hver dag. Dessverre er det fremdeles mange kvinneyrker som er veldig dårlig betalt – som samfunn har vi mye å ta tak i på det punktet. I Network Marketing opparbeider du deg den inntekten du selv ønsker, sier Ulrika Runbert, toppleder i Forever Living.

• Bedrifter, allment

Forever er Skandinavias største direktesalgsforetak innen helse- og hudpleieprodukter basert på Aloe vera, har virksomhet i over 160 land i alle verdensdeler og er verdens største dyrker, produsent og distributør av Aloe vera. Alle produktene er basert på stabilisert Aloe vera fra egne plantasjer. Fordi vi selv eier hele produksjonsprosessen fra plante til ferdig produkt kan vi kontrollere og garantere at kvaliteten er den beste. Det ligger i tiden å ta ansvar for sin egen helse og vi ser at stadig flere interesserer seg for sunnere alternativ.