Skjønnhet starter innenfra

Forever Marine Collagen er et kosttilskudd med fokus på hud, hår og negler. Marint kollagen har fått selskap av vitaminene A, C, biotin, mineralet sink og koenzym Q10 i praktiske porsjonspakninger.

All ære til rengjøringsprodukter, lotions og serum, men hudpleie starter innenfra. Forevers nyeste hudpleieprodukt er derfor et kosttilskudd. Forever Marine Collagen booster med kollagen, vitaminer og mineraler og har fullt fokus på å ta vare på hud, hår og negler fra innerst til ytterst.

Kollagen fra havet

Som navnet tilsier inneholder Forever Marine Collagen kollagen fra havet. Man skiller mellom bovint kollagen fra storfe og marint kollagen fra fisk. Peptidmolekylene i marint kollagen er mindre, og det er derfor lettere for kroppen å oppta dem.

Vitaminer og mineraler

I tillegg til marint kollagen inneholder de praktiske porsjonspakningene også vitamin C som bidrar til normal kollagendannelse, og sink som bidrar til å opprettholde normale negler. I tillegg inneholder det vitamin A som bidrar til å opprettholde normal hud, biotin som bidrar til å opprettholde normal hud og normalt hår, og koenzym Q10.

Ferdigblandet og klar

På toppen av det hele inneholder de ferdigblandede porsjonspakningene en rekke botaniske ingredienser som acerola, grønn te, gojibær og ekstraktet piperin av svart pepper. Sammen gjør disse ingrediensene at Forever Marine Collagen ikke smaker det minste av fisk, men gir en frisk og syrlig bærsmak. Forever Marine Collagen er klar til å drikkes overalt, når som helst.

• Sport

Forever er et av Skandinavias største direktesalgsforetak innen helse- og hudpleieprodukter. Vi startet i USA i 1978 og har i dag virksomhet i vel 160 land. Vår visjon er å tilby mulighet for et rikere liv, både ved økt velvære med produktene våre, og ved personlig utvikling gjennom forretningsmuligheten. Vi utvikler først og fremst produkter innen kosttilskudd, trening, hud- og hårpleie. Det ligger i tiden å ta ansvar for egen helse, og vi ser at stadig flere mennesker interesserer seg for sunnere alternativer.