#LoctiteForLife

Hvilke forventninger har du til et bryllup? Kjærlighet, dans, blomster og... Loctite? Ja, Loctite! Dette paret gjorde noe helt spesielt.

For noen måneder siden tok et par fra North Carolina i USA kontakt med Loctite-teamet i Henkel North America med en forespørsel om å integrere Loctite, deres favorittlim, på den store dagen. Både Rick Stowers og Ashley Conner er modellhelikopterentusiaster og flittige brukere av Loctite på sine helikoptre.

Rick og Ashley bestemte seg for et #LoctiteForLife-bryllup for å vise sin lidenskap for Loctite og samtidig symbolisere ekteskapet ved å «være knyttet sammen» for alltid. I tillegg planla de en spesialseremoni med en mekanisk girkasse i stedet for det tradisjonelle stearinlyset. Denne girkassen ble limt sammen med Loctite-lim for å symbolisere parets felles fremtid.

For å hjelpe Rick og Ashley med å feire bryllupet, kjørte Loctite-teamet sin «Seeing Is Believing»-trailer til seremonien i Virginia der de viste frem innovative produkter til bryllupsgjestene, inkludert muligheten til å teste limstyrken til de ulike Loctite-produktene.

Rick og Ashley svarte også på noen spørsmål om sitt helt unike bryllup:

Hvorfor ønsket dere at Loctite ble integrert i bryllupet?

Ekteskap er en kobling mellom to personer som skaper et bånd for livet. Loctite er en kobling mellom to gjenstander som skaper et bånd for livet. Ettersom vi bruker Loctite ganske ofte, fant vi ut at det ville være flott å kunne kombinere disse to tingene, og gjøre bryllupet til et modellhelikopterarrangement og kalle det #LoctiteForLife.

Hva bruker dere Loctite-produktene til?

Vi bruker Loctite først og fremst på modellhelikoptrene vi bruker. Helikoptre er utsatt for kraftige vibrasjoner som gjør at boltene kan falle ut, og dette gjør at helikopteret krasjer. Vi bruker produktene på alle metall-til-metall-gjengede områder.

Hvilket Loctite-produkt bruker dere mest? Eller har dere et favorittprodukt?

Blå og røde Loctite gjengelåsemidler er de produktene vi bruker mest. Type produkt avhenger av bruksområdet. Vi bruker rødt gjengelåsemiddel på deler som ikke skal løsne uten at det påføres varme. Vi bruker blått gjengelåsemiddel på mindre bolter og elementer som skal fjernes for vedlikehold.

• Massemedia

• bryllup
  • wedding

Henkel ble grunnlagt i 1876 og har virksomhet globalt på tre forretningsområder: Adhesive Technologies (limteknologi), Laundry & Home Care (vask og rengjøring) og Beauty Care (skjønnhetspleie). Henkel Adhesive Technologies er markedsleder i limmarkedet – i alle industrisegmenter. Henkel Adhesive Technologies inngår som en sentral del i utallige bruksområder for industri og forbrukere over hele verden. Med solide merkevarer som LOCTITE®, TEROSON® og BONDERITE® tilbyr selskapet et omfattende utvalg av skreddersydde løsninger innen lim, tetningsmidler og funksjonelle overflatebehandlinger. www.henkel.com.