Ahlsell kårer Henkel Norge som Årets Leverandør i 2018

I forrige uke ble Henkels norske team invitert opp på scenen under Ahlsells prisutdeling for å motta prisen Årets Leverandør i 2018.

«Jeg må innrømme at det er svært overraskende å motta denne prisen andre året på rad, men jeg er selvsagt utrolig glad for at vi belønnes for god innsats», sier et av medlemmene på Henkels norske team. «Reisen fortsetter sammen med Ahlsell, fra der vi startet med et mindre forretningssamarbeid og til der vi er i dag, som én av de største leverandørene», legger hun til.

Ahlsell er ledende distributør av installasjonsprodukter, verktøy og utstyr i Norden, og Henkel leverer deres festemidler og kjemiske løsninger til Norge, Sverige og Finland.

Den årlige prisutdelingen fant sted 11. oktober 2018 i Norge, og ble tildelt Henkel Norge for deres arbeid innen lageromsetningshastighet, leveringspresisjon, leveringskvalitet, salgsutvikling og salgsstøtte.

• Anleggsindustri

• henkel norge
  • ahlsell
  • leverandør
  • teroson
  • bonderite

Henkel ble grunnlagt i 1876 og har virksomhet globalt på tre forretningsområder: Adhesive Technologies (limteknologi), Laundry & Home Care (vask og rengjøring) og Beauty Care (skjønnhetspleie). Henkel Adhesive Technologies er markedsleder i limmarkedet – i alle industrisegmenter. Henkel Adhesive Technologies inngår som en sentral del i utallige bruksområder for industri og forbrukere over hele verden. Med solide merkevarer som LOCTITE®, TEROSON® og BONDERITE® tilbyr selskapet et omfattende utvalg av skreddersydde løsninger innen lim, tetningsmidler og funksjonelle overflatebehandlinger. www.henkel.com.