Hennig-Olsen Is lanserer tre fantastiske småis for 2024

Hennig-Olsen Is lanserer tre fantastiske småis for 2024

– Vi er stolte over årets første lanseringer, og syns de er et jubileumsår verdig, forteller Paal Hennig-Olsen, administrerende direktør ved Hennig-Olsen Is.

Crème Deluxe: For iskremelskere som søker det ekstraordinære, tilbyr Crème Deluxe en intens smaksopplevelse. Med et rikelig sjokoladeovertrekk, et generøst lag av salt karamellsaus, og herlig sjokospinn, er denne iskremen en luksuriøs nytelse som garantert vil imponere.

Haaland-Is: I samarbeid med Erling Haaland, hyllet som en av Norges beste fotballspillere gjennom tidene, introduserer vi Haaland-Is. Denne fløyelsmyke fløteisen med vaniljesmak, innspunnet med vår egenproduserte karamellsaus og dyppet i sjokolade med crispkuler, er mer enn en is – det er en hyllest til eksepsjonelt norsk talent.

– Disse tre nye tilskuddene til vår småisfamilie representerer vår lidenskap for innovasjon og vår kjærlighet til iskrem. Vi håper de faller i smak hos folket, avslutter Hennig-Olsen.

Disse nye smakene vil være tilgjengelige i butikker som fører Hennig-Olsen Is over hele Norge fra uke 8, 2024.

For ytterligere spørsmål, vennligst kontakt:

Paal Hennig Olsen

Om Hennig-Olsen Is: Hennig-Olsen Is er Norges eldste iskremprodusent og har produsert kvalitetsiskrem siden 1924. Med en historie som strekker seg over nesten et århundre, fortsetter selskapet å være en ledende innovatør i iskremindustrien, med et bredt utvalg av produkter som elskes av både unge og gamle.