EISA (Expert Imaging and Sound Assosiation) har gitt HUAWEI WATCH Ultimate utmerkelsen “Best Premium Smartwatch 2023-2024"

EISA Awards kårer HUAWEI WATCH Ultimate til vinneren av Premium Smartwatch i 2023/2024

Da HUAWEI WATCH Ultimate først ble lansert på markedet tidligere i år var det mange som løftet øyebrynene over de nye innovasjonene. Med 10ATMs dykkekapasitet og zirconium-basert flytende metallet beviste smartklokken seg som industriledende. Nå får den også annerkjennelse fra bransjeeksperter som har vurdert den – EISA (Expert Imaging and Sound Assosiation) har gitt HUAWEI WATCH Ultimate utmerkelsen “Best Premium Smartwatch 2023-2024”.

EISA Awards hyller klokken som "ypperlig konstruert", og viser til klokkens enestående funksjoner. Her er hva EISA Awards hadde å si om funksjonene til HUAWEI WATCH Ultimate.

“Pent design og bred funksjonalitet”

Ikke bare imponerer HUAWEI WATCH Ultimate med sine teknologisk avanserte helse- og livsstilsfunksjoner, men passer også stilistisk og praktisk til enhver anledning – enten det er å vandre opp klipper i helgen, eller en premierefest på rød løper. Med Voyage Blue og Expedition Black sparer ikke HUAWEI WATCH Ultimate noen kostnader på hardware ved bruk av et zirconium-basert flytende metall som har hardhet, vannbestandighet og slitestyrke som overgår både titanium og rustfritt stål. EISA har også fremhevet WATCH Ultimates safirglass og keramiske ramme som rammer inn et 1.5tommers AMOLED display, noe som gir smartklokken et utseende som ligner mange kjente, tradisjonelle luksusklokker.

“Bær den hvor enn du vil – selv på dybder på opptil 100m”

HUAWEI WATCH Ultimates 100m dypvannsbestandighet gjør det til en av de dypeste dykkerne på smartklokke-markedet, og det er grunnen til at EISA-panelet har fremhevet smartklokken er en for brukere som ønsker å ‘være på topp uansett eventyr’. 10atm kapasitetsfunksjonen betyr ikke bare at den kan håndtere dybden, men kommer også med en avansert dykkecomputer som gir brukeren veiledning og de tekniske verktøyene som trengs for å fullføre undervannsdykk, med programmer for både sportsdykking og profesjonell dykking å velge mellom.

Klokken fungerer ikke bare i sjøen, men også ved eventyr på land. Den splitter nye ‘Expedition Mode’ er drevet av “Precision Dual-Frequency Five-system GNSS”-prosisjoneringsevne og kraftige utendørs sportsegenskaper som utstyrer eventyrere med alle verktøy de trenger for å navigere i ukjente territorier. Når Expedition Mode er aktivert, vil klokken vise data som tid, batteristrøm, dato, utforskningstid, hjertefrekvens, veipunktavstand og treningsavstand for å hjelpe brukere med å forstå situasjonen deres og fremdriften i utforskningen. Utendørsinformasjon som høyde, lufttrykk, varsler om alvorlig vær, soloppgang og solnedgang, månefase og tidevann vises tydelig, og hjelper brukerne med å holde seg informert om miljøendringer og unngå utendørsrisikoer som stormer, lyn og torden.

Imponerende batteriutholdenhet som gir ‘opptil to ukers autonomi’

EISA har også berømmet HUAWEI WATCH Ultimates batterikraft i sin priskunngjøring. Smartklokken introduserer en ny generasjon trådløs hurtiglading og 2 ukers batterilevetid med sitt kraftige 530mAh batteri. Dette betyr at brukerne kan gå opptil 2 uker uten å kontinuerlig måtte bekymre seg for å tappe batteriet tomt eller å alltid måtte ha med seg lader – spesielt når en reiser utenlands eller går på ekspedisjoner utenfor sivilisasjonen. For produkter priset likt som HUAWEI WATCH Ultimate er ikke batteritiden i nærheten av HUAWEI WATCH Ultimates to uker lange batterilevetid.

Og selv om brukere opplever at batteriene går tomme, kan bare 10 minutters lading gi 25 % total lading og 60 minutter vil gi full lading, noe som gir smartklokken den batteriøkningen den trenger på kort tid. Med HUAWEI WATCH Ultimate kan brukere jobbe, leke, trene og utforske fritt uten at bekymringene for lavt batteri tynger dem.

1. Basert på resultater fra tester i Huawei-laboratorier. Faktisk bruk kan variere på grunn av produktforskjeller, brukervaner og miljøvariasjoner.

Batteriet kan vare i 14 dager i følgende situasjoner: 30 minutter med Bluetooth-samtaler hver uke, 30 minutter med musikkavspilling hver uke, pulsmåling på, HUAWEI TruSleep™ på for søvn, 90 minutter med treningsmodus hver uke (GPS på) , meldingsfunksjon på (50 SMS, 6 samtaler og 3 alarmer per dag), skjermen slås på 200 ganger per dag. Batteriet kan vare i 8 dager i følgende situasjoner: 30 minutter med Bluetooth-snakk hver uke, 30 minutter med musikkavspilling hver uke, pulsmåling på, HUAWEI TruSleep™ på for søvn, stressmåling på, 180 minutter med treningsmodus hver uke (GPS på), meldingsfunksjon på (50 SMS, 6 samtaler og 3 alarmer per dag), skjermen er på 30 minutter per dag.