Nå introduseres Huawei Watch GT 4 Rainforest Green GMT - En stilren blanding av innovasjon og design

I dag lanseres et helt nytt tilskudd til Huawei Watch GT 4-serien: Rainforest Green GMT. I likhet med selskapets brede produktportefølje, introduserer smartklokken fine designdetaljer kombinert med et utbredt spekter av funksjoner for helse og trening.

Inspirert av regnskogen

Rainforest Green GMT er ikke bare grønn. Den unike fargen symboliserer også de bærekraftige aspektene ved klokken. Med et armbånd laget av 70% resirkulert nylon fra havet, og 30 % resirkulert polyester fra plastflasker, representerer ikke dette bare Huaweis ambisjoner innenfor miljø og innovasjon, men også det overordnede målet om en mer energibesparende og miljøvennlig produksjon som beskytter vårt marine økosystem.

Inspirert av regnskogens eventyrlige ånd og det klassiske designet vi kjenner fra mekaniske klokker, setter denne smartklokken nye standarder for stil, funksjonalitet og miljøbevissthet innen wearable-produkter.

Innovasjon uten kompromiss på stil

Smartklokken er også en del av Huaweis ‘Fashion Forward’-strategi innen wearable-kategorien som skal ta teknologi integrert med mote til et nytt nivå. Designet er inspirert av mekaniske ur, og låner denne gangen detaljer fra de klassiske GMT-klokkene som først ble utviklet for piloter. Smartklokkens krans er også praktisk, i fargene grønn og hvit, og signaliserer dag og natt i en annen tidssone, som kommer på toppen av de populære helse- og treningsfunksjonene i Huawei Watch GT 4-serien.

Tuftet på helse- og treningsforskning

I tillegg til deres kompromissløse tilnærming til design, er Huawei overbeviste om at alle brukere kan ta sin helseinnsikt til nye nivåer med en smartklokke på armen. Mot slutten av fjoråret styrket Huawei sin tilstedeværelse innen helse- og treningsforskning med åpningen av HUAWEI Health Lab i Helsinki, Finland. Med nesten 1000 kvadratmeter er det toppmoderne laboratoriet utrustet med et variert utvalg av treningsverktøy i verdensklasse, og et vitenskapelig forskerteam bestående av eksperter fra hele EU. Målinger blir utført av svært avansert maskineri og Huaweis nyeste produkter innen wearbles-kategorien, som Huawei Watch GT 4, og er med på å videreutvikle selskapets innovative produkter.

Smart teknologi og sunn livsstil

Huawei Watch GT 4 integrerer smart teknologi med en sunn livsstil med viktige funksjoner, som Menstrual Cycle Management 3.0 og Søvnpustbevissthet. Påvirkningen av smartklokker kom også tydelig frem i en ny europeisk undersøkelse, HUAWEI European Health Survey, som viser at smartklokker har en transformerende effekt på brukerens helseatferd, og hele 87% adopterer nye sunne vaner.

Priser og tilgjengelighet

Huawei Watch GT 4 finnes nå i 6 ulike farger og 2 ulike størrelser på det norske markedet. Fargen Rainforest Green GMT er tilgjengelig i Norge fra 5 februar med en anbefalt utsalgspris på NOK 2990 inkl. Moms.

Anbefalt utsalgspris på:
HUAWEI WATCH GT 4 46 mm Grå NOK 4399 inkl. moms