Meet in Reykjavik – Nord Europas beste City Convention Bureau 2013.

Island har høstet stor anerkjennelse hos fagfolk i den internasjonale konferanse- og kongressverden. Bransjebladet MICE Report har tildelt Reykjavik Convention Bureau, Meet in Reykjavik tittelen ”Nord Europas beste Convention Bureau”.

Meet in Reykjavik hadde skarp konkurranse fra andre kvalifiserte destinasjoner, men vant blant annet grunnet en frisk og dynamisk markedsførings strategi.

”Tatt i betrakning at det ikke er mer enn ett år siden Meet in Reykjavik ble etablert, er dette en stor anerkjennelse” sier MICE Reports redaktør  Charles Vandeleur. Islands styrke er eksotisk natur samt islendingenes varme, gjestfrihet og avslappede holdning.  Icelandairs nettverk i Norden gjør Island tilgjengelig, det tar maksimalt tre timer å komme seg til Island. Disse faktorene gjør Island til en meget spennende og konkurranse dyktig destinasjon når det er snakk om internasjonale konferanse- og incentivereiser.

Meet in Reykjavik er en non-profit markedsførings organisasjon hvis formål er å assistere, promotere og arrangere internasjonale møter, konferanser og begivenheter i Reykjavik. Organisasjonen støttes av Reykjavik by, Icelandair, Promote Iceland og andre virksomheter innen turistbransjen. Meet in Reykjavik tilbyr gratis ekspertise, råd og veiledning og stiller materiale til rådighet med mer.

Inspirasjon til neste konferanse finner du på www.meetinreykjavik.is

Icelandair har avganger fra ni byer i Sverige, Norge, Finland og Danmark heriblant de respektive hovedstedene. Icelandair flyr i tillegg til 11 destinasjoner i Nord-Amerika. Se alle destinasjoner, priser og tider på www.icelandair.no

• konferanser
  • kongresser