Designet Sprig Stem paprika er et friskt fargeinnslag i rommet. Mønsteret i høy og lav luv tilfører dybde og tekstur.

Skap hverdagsglede med retroinspirert fargepop fra Orla Kiely!

Gi hjemmet en stilfull og leken oppdatering med teppene fra den nye kolleksjonen til Orla Kiely.

Orla Kiely er kjent for sine retroinspirerte design, som er skapt for å gjenskape og stimulere til fornyelse. Fargepaletten utvikler seg ved å modernisere modernismen, ved å tegne, foredle og forenkle organiske elementer til perfekte motiver, som gjentas for å bygge rytmiske mønstre til hverdagsbruk. Referansene er subtile, men de er innlemmet i designet - og i henhold til hennes filosofi; tilføre hjemmet noe en kan glede seg over og nyte hver dag.

Den nye teppekolleksjonen gir assosiasjoner i 60- og 70-tallet, og kombinerer det klassiske i harmoni med dagens interiørtrender. Stilfulle mønstre og fargepop tilfører noe interessant og spennende til et hvert rom. Nytt for kolleksjonen er også dørmatter i Orla Kiely design.

Teppene er håndtuftet i ren og ny New Zealand-ull. De kommer i standardstørrelsene 120x180, 160x230, 200x280, 250x350 og runde tepper i Ø150 og Ø200. De kan også bestilles på mål. Dørmattene er for utendørsbruk og leveres i størrelsen 40x60 cm. De er laget i 100% kokos med trykk. Se hele teppekolleksjonen her!

Orla Kiely tepper distribueres i Norge av InHouse Group AS.