Nyhet! DermInfusions™ Lift + Repair Eye Mask: SYNLIG FASTERE OG SMIDIGERE HUD RUNDT ØYNENE

Nå lanseres ytterligere et produkt i dr Gross nyeste linje DermInfusions™ Skincare Line – DermInfusions Lift + Repair Eye Mask,en luksuriøs intensivbehandlende øyenmaske som gir umiddelbar effekt. Masken er også et utmerket komplement til injeksjoner og optimerer resultatene av estetiske behandlinger.

DermInfusions™ Lift + Repair Eye Mask behandler alle vanlige hudtilstander som rammer øyenpartiet. Rundt øynene er huden tynn, sensitiv og utsatt og har ikke mulighet til å fukte seg som på samme måte den øvrige ansiktshuden. Det er der de første tegnene til aldring og trøtthet vises. Dette kan vi nå motvirke og behandle med DermInfusions™ Lift + Repair Eye Mask som reparerer fuktighetsbarrieren, minimerer linjer, gir spenst, lysner opp, demper hevelse og forfiner øyenkonturen. Denne unike og intensivbehandlende formelen bygger på niacinamid, L-aksorbinsyre og grønn te som hjelper til å sluse ned ingrediensene i huden og samtidig gir dyp fuktighet. Lyocell leveringssystem består av 100% naturlige og biologisk nedbrytbare fibre som er myke og skånsomme mot huden. DermInfusions™ Lift + Repair Eye Mask har gjennomgått kliniske studier som har bevist dens effektivitet. Studiene viser at produktet umiddelbart lysner opp, styrker, minsker hevelse og forbedrer utseende på hele 360-øyenområdet. Resultatet forsterkes ved regelmessig bruk.

NØKKELFORDELER

• Reparerer fuktbarrieren

• Minimerer synlig fine linjer

• Demper hovenhet og «puffy eyes»

• Minimerer mørke ringer

• Gir spenst og forfiner øyekonturen

• Lyser opp området rundt øynene

Nøkkelingredienser & Lyocell

Niacinamid (Vitamin B3) virker multifunksjonelt som en kraftig antioksidant, reparerer fuktighetsbarrieren og motvirker fuktighetstap, demper rødmer og stimulerer biosyntesen av ceramider. Forfiner porene og jevner ut hudtonen.

L-askorbinsyre, er vitamin C i sin reneste form og har naturlig opphav fra frukt og grønnsaker. Denne kraftige antioksidanten beskytter og reparerer hudceller og er avgjørende for å produsere nytt kollagen i huden noe som hjelper til å minimere fine linjer og rynker og gi den fasthet. Den hjelper også med å jevne ut hudtonen og forhindre pigmenteringer og tegn til aldring fra miljø og UV-stråler.

Grønn te, en kraftig antioksidant som er rik på polyfenolen; EGCG beskytter mot frie radikaler og miljøforurensing. Inneholder anti-inflammatoriske egenskaper som hjelper til å roe ned huden og dempe rødhet. Andre velgjørende ingredienser er blant annet hvit te, superoxid dismutase og Q10

Lyocell skaper en «okkulusjonseffekt», en barriere, et leveringsystem som hjelper godt til med å sluse virkestoffene dypt ned i huden.

Kliniske studier - Resultatene taler for seg selv

100% viste en umiddelbart mer fuktet hud

97% opplevde en glattere hud rundt øynene

84% så en minskning av fine linjer rundt øynene.

Slik bruker du DermInfusions™ Lift + Repair Eye Mask

1. Ta forsiktig opp DermInfusions Lift + Repair Eye Mask ut av forpakningen og brett den ut.

2. Påfør deretter masken på ren og tørr hud og juster plasseringen for å forsikre en behagelig passform rundt øynene.

3. Trykk forsiktig på masken med fingrene for å feste den på plass.

4. La virke i 5–10 minutter

5. Ta bort masken og restene av produktene masseres inn i huden.

Produktet kan brukes så ofte som du vil for ønsket resultat. Anbefal Dr Gross øvrige øyenprodukter for den daglige hudpleierutinen. Et annet perfekt komplement er storselgeren DermInfusions™ Fill + Repair Serum.