DermInfusions™ Fill + Repair Serum - banebrytende serum som gir tredimensjonal fillereffekt!

Dr Dennis Gross lanserer en splitter ny produktkategori: DermInfusions™ Skincare Line

DermInfusion™ Fill + Repair Serum er det første produktet som lanseres i Dr Dennis Gross nye linje DermInfusion™ Skincare Line. Serumet skaper en volumgivende 3D filler-effekt og bygger på en helt ny, banebrytende teknologi og avanserte ingredienser. Dette serumet er også et perfekt komplement eller et alternativ til fillerbehandlinger.

Dr Dennis Gross har gjort det igjen! Med nye DermInfusions™ Fill + Repair Serum har han lansert ytterligere et produkt som kommer til å forandre hudpleieindustrien. Dr Gross kombinerer klinisk dermatologi med nytenkede innovasjon. DermInfusions Fill + Repair Serum er fremstilt med en nøye utvalgt og testet formel med hyaluronsyre i ulike vektklasser sammen med peptider, niacinamid og ektoin. Ingrediensene transporteres dypt ned i huden med det patenterte systemet Microcelle Delivery™. Dette fyller huden i flere nivåer, gir en 3D-volum og glatter ut linjer og rynker samtidig som det gir intenst med fuktighet og spenst til vevet. Dessuten reparerer og styrker serumet hudens ulike lag og gir plump og elastitet hvilket resulterer i en synlig forynget hud. Forutenom å øke volumet i huden med «fillereffekt», tilfører DermInfusion™ Fill + Repair Serum maksimalt med fuktighet til huden – noe en vanlig fillerbehandling som oftest ikke gir.

Nøkkelingredienser

DermInfusions™ Fill + Repair Serum skiller seg fra andre serum på markedet gjennom den unike formelen som transporteres ned i huden ved hjelp av en nye patenterte teknikken Microcelle Delivery™.

4 ulike molekyler størrelser av hyaluronsyre plumper opp og gir volum i ulike hudlag. Virker fuktighetsgivende og fyller ut linjer og rynker, og gir en reell fuktinvasjon. Gir maksimal fuktboost.

4 ulike peptider i eget kompleks stimulerer produksjonen av kollagen og elastin, gir fasthet og stabilitet i alle hudens lag, hvilket forsterker volumet i huden innenfra og ut.

Niacinamid (Vitamin B3 ) virker multifunksjonelt som en kraftig antioksidant, reparerer fuktighetsbarrieren og motvirker fukttap, demper rødhet og stimulerer biosyntesen av ceramider. Forfiner porene og jevner ut hudtonen.

Ektoin er en kraftfull antioksidant, samtidig mild mot huden som hjelper til å roe huden, dempe irritasjon og mykgjøre huden. Reparerer fuktighetsbarrieren gjennom å balansere fuktighetsnivået.

Hva er Microcelle Delivery™?

Microcelle Delivery™ er en revolusjonerende teknologi som gjør det mulig for huden å absorbere ingrediensene i serumet på en effektiv måte i hudens ulike lag. I Dr Dennis Gross patenterte Microcelle Delivery™ brukes miceller for å transportere de aktive ingrediensene i serumet dypt i huden, og ligner prosessen som skjer ved injeksjon med nål. De minimale micellene fungerer som små bærere som omgir de aktive ingrediensene og beskytter dem fra å bli svekket når de sluses ned i huden. Vann spiller også en viktig rolle i Microcelle Delivery. Vann fungerer som en transportør for micellene og de aktive ingrediensene. Det unike i Dr Gross nye formel ligger i størrelsen på vanndråpene. Jo mindre vanndråper, desto dypere penetrasjon. Dette er hemmeligheten bak den banebrytende effekten. Microcelle Delivery™ gjør det mulig for huden å maksimere alle fordelene med de aktive ingrediensene gjennom at de sluses inn så effektivt.

DermInfusions™ 3-dimensjonale effekt i huden

Serumet gir umiddelbar effekt, men en maksimal og langvarig effekt oppnås ved regelmessig, daglig bruk. Passer alle aldre og hudtyper, også et godt serum for en sensitiv hud.

• Øker volum, inklusiv fuktbarrieren
  • Plumper opp i alle retninger
  • Gir fasthet og spenst og reparerer

Kliniske resultater

Produktet har blitt nøye testet for å kvalitetssikre serumets sikkerhet og effektivitet. Testene har gitt mange positive tilbakemeldinger fra brukere som etter å ha brukt serumet regelmessig, har kunnet konstatere en god og merkbar forbedring i hudens utseende og helse.

fikk synlig mykere, smidigere hud etter 1 uke

91% fikk synlig en fastere hud med mer volum og fukt etter 4 uker