DermInfusions™ Plump + Repair Lip Treatment

DermInfusions™ Plump + Repair Lip Treatment

Vi lanserer Dr Dennis Gross’ nye DermInfusions™ Plump+ Repair Lip Treatment, et unikt og innovativt alternativ eller komplement til leppefillere som gir leppene et øyeblikkelig volum og fylde med en tredimensjonal effekt, samtidig som den reparerer og gjenoppbygger tørr og sprukken hud. Denne kraftfulle leppebehandlingen plumper og fremhever også leppekonturene og leppenes naturlige farge.

DermInfusions™ Plump + Repair Lip Treatment er det tredje produktet som lanseres i Dr Gross DermInfusions-serien, som er basert på å gi kundene et supplement eller alternativ til injeksjonsbehandlinger. Etter lanseringen av DermInfusions Fill + Repair Serum og Lift + Repair Eye Mask har mange av oss ventet på dette leppeproduktet. Det har en revolusjonerende formel med ulike størrelser hyaluronsyre og peptider som gir øyeblikkelig og langvarig økt leppevolum, maksimal fuktighet fra dypet av huden og glattere tekstur. Bisabolol, ectoin, centella asiatica og trehalose virker «innenfra og ut» for å helbrede, forebygge tørrhet og reparere sprukne lepper. Leppeserumet gir mykhet, forbedret cellestruktur og stimulering av fibroblastene som øker produksjonen av kollagen og hyaluronsyre over tid. Serumet har antioksidant-egenskaper og inneholder kraftige og beroligende ingredienser som bidrar til å styrke, reparere og beskytte leppene mot ytre påvirkninger.

Viktige fordeler:

• Umiddelbart og langvarig volum til leppene dine

• Maksimal intern fuktighet i leppene for fastere og fyldigere lepper

• Gir forbedret fylde og økt tetthet

• Heler, forebygger tørrhet og reparerer sprukne lepper

• Gir mykhet og forbedret cellestruktur

• Antioksidantegenskaper som beskytter leppene mot ytre angrep

Nøkkelingredienser:

• 4 ULIKE VEKTKLASSER MOLEKYLSTØRRELSE AV HYALURONSYRE - Plumper, gir volum og fuktighet

• TRIPEPTIDE BLEND - Plumper og gir elastisitet

• TREHALOSE ECTOIN BISABOLOL CENTELLA ASIATICA - Reparerer og fukter

KLINISKE RESULTATER
100% viste forbedring i leppefarge, kontur og definisjon
100% viste fyldigere lepper
100% sa at leppene føltes mer fuktige
96% så forbedring i sprukne lepper

Slik bruker du DermInfusions™ Plump + Repair Lip Treatment:
Trykk forsiktig på den nedre delen av applikatoren for å få ut en ønsket mengde, og påfør direkte på leppene med applikatoren. Begynn på den fyldigste delen av leppene og hold deg innenfor den naturlige leppelinjen (ikke på huden). Kan brukes på bare lepper eller over leppefarge, og påføres etter behov i løpet av dagen. Det er vanlig å kjenne en lett prikking ved første påføring. Obs: denne er drøy så start med liten mengde.