IVECO Live Channel

IVECO tar ledelsen med IVECO LIVE CHANNEL, den nye kringkastingsplattformen dedikert til transportverdenen

Den nye IVECO LIVE CHANNEL gir et virtuelt hjem for IVECO-kunder og følgere for å møte, samhandle og nyte hele merkevareopplevelsen.

IVECO har sett en mulighet til å lede bransjens digitale formidling av kundeinteraksjon i dagens utfordrende situasjon og digitaliseringstrender. Selskapet har på rekordtid opprettet en ny kringkastingsplattform for å åpne ytterligere og videreføre forholdet til kunder og transportverdenen.

IVECO leder an i den digitale formidlingen av kundeinteraksjon og lanseringer i dag IVECO LIVE CHANNEL, sin nye kringkastingsplattform. Dette er den første i industrien. dedikert til merkets samfunn og transportverdenen.

I en tid med radikal omforming, når pandemien har akselerert trenden for digitalisering, og som har presset mennesker og bedrifter inn i den virtuelle verden, har IVECO sett en mulighet til å skape en helt ny måte å utvikle sitt forhold til kunder, industrien, kjøretøyentusiaster og offentligheten.

Den nye IVECO LIVE CHANNEL ble utviklet på rekordtid og lansert i dag globalt i engelsk språkdrakt. Seksjoner dedikert til Frankrike, Spania, Tyskland, Italia og Polen vil følge med landsspesifikt innhold på lokalt språk.

Thomas Hilse, IVECOs toppsjef, sier: “Hos IVECO ønsker vi å føre an, også når det gjelder overgang til digitale løsninger. IVECO LIVE CHANNEL er et nytt virtuelt hjem for selskapet vårt hvor vi kan møte og engasjere våre kunder i en ny setting og la dem få oppdage IVECOs fascinerende verden på en underholdende måte. Dette er ikke bare et verktøy for å være sosial over avstand, det er faktisk fremtiden!”

IVECO LIVE CHANNEL er en virkelig web-kanal skapt for å engasjere, informere, underholde og samhandle med kundene våre og transportverdenen, sier Maria Laura Iascone, IVECOs globale marketing-direktør. “Vi ser på dette som en TV-kanal, med en kringkastingsplan og en redaksjonell plan som kontinuerlig vil fornyes.”

IVECO LIVE CHANNEL vil sende etterspurte videoer som dekker alle aspekter av merkevarens aktiviteter og være vert for selskapets digitale arrangementer i live streaming støttet av interaktive verktøy. Kanalen er også et virtuelt klasserom der IVECO vil distribuere sine opplæringsaktiviteter for selgere.

Kanalens timeplan åpner tilgang til IVECOs komplette videoarkiv, organisert i seks kategorier:

• DON’T STOP EMOTION: Innspillinger og videoer av selskapets arrangementer og konvensjoner.
  • DON’T STOP PLANET: Videoer om IVECOs bærekraftige aktiviteter og initiativer.
  • DON’T STOP LEARNING: Opplærings-videoer for salgs- og verkstedspersonell
  • DON’T STOP PRODUCT: Videoer om IVECOs produkter og tjenester
  • DON’T STOP CONFERENCE: Livestreaming og opptak av konferanser, presse-arrangementer og intervjuer.
  • DON’T STOP STORIES: Viser IVECOs rike arv gjennom historiske videoer.

IVECO LIVE CHANNEL vil tilby et sete på første rad til IVECOs livestreamede begivenheter for kunder, IVECO-sjåfører, journalister, følgere på sosiale media og transport-entusiaster. Dette vil være ekte digitale arrangementer, med deltakere som registrerer seg for å delta og motta konferansemateriell, samt delta i sanntids interaktive avstemninger.

Den nye kanalen vil også være den nye plattformen der IVECO vil migrere sine digitale opplæringsprogrammer for selgere, grupper som er avhengige av banebrytende undervisnings- og evalueringsverktøy.

IVECO LIVE CHANNEL er allerede oppe og går, med et omfattende utvalg av videoer på: https://ivecolivechannel.com/

IVECO er et selskap innenfor CNH Industrial N.V., en global leder innenfor kapitalvaresektoren, oppført på New York Stock Exchange (NYSE: CNHI) og på Mercato Telematico Azionario, organisert og styrt av Borse Italiana (MI: CNHI). IVECO utvikler, produserer og markedsfører et bredt spekter av lette, mellomtunge og tunge nyttekjøretøy, samt offroad lastebiler og andre offroad kjøretøy.

Det brede kjøretøyprogrammet inkluderer Daily, et kjøretøy som dekker 3 – 7,2 tonns segmentet, Eurocargo fra 6 – 22 tonn, samt det tunge segmentet over 16 tonn, bestående av Trakker (dedikert for offroad kjøring) og IVECO WAY-serien med landeveismodellen IVECO S-WAY foruten IVECO X-WAY til lettere anleggskjøring. I tillegg kommer merkenavnet IVECO Astra som dekker gruve- og anleggssektoren med tipptrucker og rammestyrte dumpere, samt spesialkjøretøy..

IVECO sysselsetter nesten 21.000 ansatte globalt. Selskapet har produksjonsenheter i 7 land i Europa, Asia, Afrika, Oceania og Latin-Amerika hvor det produseres kjøretøy med de mest avanserte teknologier. 4.200 salgs- og servicepunkter i mer enn 160 land sikrer teknisk støtte uansett hvor i verden et IVECO-kjøretøy er i arbeid.